Piotr Zielaskiewicz, odpowiedzialny za ekspansję marki Funk'N'Soul
Piotr Zielaskiewicz, odpowiedzialny za ekspansję marki Funk'N'Soul

Firma Premiere sp. z o.o., do której należy marka odzieżowa Funk’N’Soul planuje w 2013 roku otwarcia kolejnych 10-15 sklepów. Salony sieci znajdą się w różnych częściach kraju głównie w centrach handlowych.

– Dla naszej firmy najatrakcyjniejsze lokalizacje znajdują się w galeriach handlowych, ale również jesteśmy zainteresowani lokalami w centrach większych miast. Osobom, chętnym do podjęcia współpracy franczyzowej jesteśmy w stanie zaoferować odpowiedni model biznesowy dopasowany do miejscowości, gęstości zaludnienia i samej lokalizacji punktu handlowego – mówi Piotr Zielaskiewicz, odpowiedzialny za ekspansję marki Funk’N’Soul w firmie Premiere sp. z o.o.

Firma planuje dalszą ekspansję sieci Funk’N’Soul mimo kryzysu na rynku retail. Jak twierdzi Piotr Zielaskiewicz klienci obawiający się o utratę swoich posad zdecydowanie ograniczyli zakupy w centrach handlowych.

– Czas ogólnoświatowego kryzysu szybko zweryfikował firmy, które w odpowiednim czasie na ten kryzys nie zareagowały. Wciąż rosnące koszty galerii handlowych, malejące obroty i klienci zaniepokojeni sytuacją w swoich miejscach pracy szybko bezpośrednio wpłynęli na kondycję firm odzieżowych. My ten czas przetrwaliśmy i to nas bardzo cieszy, choć mamy świadomość wciąż nadciągających kolejnych czarnych chmur. W 2012 roku byliśmy zmuszeni zamknąć kilka nierentownych salonów, zamieniając je na świetnie prosperujące nowe placówki. Dzięki zwiększającej się chęci współpracy z naszą firmą w roku 2012 zwiększyliśmy liczbę salonów – dodaje.

Łącznie działa 50 salonów monobrandowych marki Funk’N’Soul. Produkty brandu obecne są jednak także w licznych salonach multibrandowych, w których dostępna jest także oferta innych marek odzieżowych. Na terenie Czech działa około 25 sklepów sieci. Na Słowacji znajduje się około 10 salonów Funk’N’Soul. Sklepy brandu zajmują średnio powierzchnię 80-100 metrów kwadratowych.

Odzież marki Funk’N’Soul sprzedawana jest zarówno w salonach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem sklepu internetowego.

Funk’N’Soul to młodzieżowa, miejska marka odzieżowa. Brand posiada w swojej ofercie kolekcję damską i męską. W sklepach marki dostępne są spodnie jeansowe, sukienki, bluzki, bluzy, marynarki, kurtki, płaszcze oraz akcesoria tj. obuwie, torby, szaliki.