Digel
Digel

Niemiecka marka odzieży męskiej Digel otwiera firmowy sklep wyprzedażowy w Factory Warszawa Annopol.

Salon będzie dostępny od 13 marca 2013 tj. od dnia otwarcia Factory Warszawa Annopol.

Na powierzchni 513 mkw. zostanie zaprezentowana kompletna oferta mody męskiej. W ofercie salonu znajdzie się zarówno odzież klasyczna jak i casualowa. Obok klasycznych garniturów biznesowych i wieczorowych, znajdą się kurtki, marynarki, spodnie i koszule oraz bogata gama dodatków.

– Jest to nasz pierwszy i pilotażowy salon tego typu. Po kilku miesiącach będziemy wiedzieć czy koncept się sprawdził i czy warto rozwijać go na innych rynkach. Nie wykluczamy kolejnych otwarć, ale będą uzależnione od wyników sklepu pilotażowego – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Marek Paszkowski z działu marketingu Digel Polska sp. z o.o.

Digel to międzynarodowa marka odzieżowa. W Polsce działa od 1993 roku jako Digel Polska sp. z o.o. Jej założycielem jest Hans Digel, szef i właściciel firmy Digel GmbH&Co KG w Nagold koło Stuttgartu.

Od momentu powstania  Digel Polska aktywnie uczestniczy w polskim rynku odzieżowym. Otwiera przede wszystkim salony partnerskie oraz typu shop in shop. Sklep w Factory Annopol będzie pierwszym salonem własnym spółki  Digel Polska.

Obecnie w ramach sieci Digel działa około 40 punktów ( łącznie salony partnerskie i typu shop in shop). Sklepy znajdują się m.in. w Warszawie ( Arkadia, Promenada, Blue City), Bydgoszczy ( Galeria Pomorska) i w Kielcach ( Galeria Echo).