Atrium Felicity: obiekt skomercjalizowany w ponad 84 proc.

Wizualizacja Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity

Do grona najemców lubelskiego centrum handlowego Atrium Felicity dołączył salon Wojas. Polska marka obuwnicza zajmie ponad 100 mkw. powierzchni centrum.

Poziom komercjalizacji obiektu wynosi blisko 84 proc. uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn.

Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na koniec 2013 roku.

– Nowo otwierany salon firmowy Wojas w CH Atrium Felicity w Lublinie to nasz trzeci punkt handlowy w tym mieście i piąty na terenie województwa lubelskiego – mówi Sławomir Strycharz, dyrektor finansowego firmy Wojas – Wybór lokalizacji nie był przypadkowy – od kilku lat współpracujemy z grupą Atrium. Poza tym konsekwentnie realizujemy strategię tworzenia nowych punktów sprzedaży w centrach handlowych.

Wojas jest jednym z największych polskich producentów obuwia. Firma posiada sieć ponad 140 salonów w Polsce, na Słowacji i Ukrainie. W ofercie tej marki znajdują się m.in. eleganckie obuwie skórzane, zarówno damskie, jak i męskie, modele przeznaczone dla młodzieży, buty trekkingowe oraz śniegowe. Uzupełnieniem asortymentu jest galanteria skórzana – torebki, teczki i paski.

Salon marki Wojas uzupełni ofertę branży obuwniczej i galanteryjnej w Atrium Felicity, w której znajdą się m.in. takie marki jak: Prima Moda, Ryłko, CCC, Centro, Kari, Ecco, czy Gino Rossi.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.) oraz marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.). Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: C&A, H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, CCC, Gino Rossi, Ryłko, KARI, Ecco, Prima Moda, Intersport, Martes Sport, Smyk Megastore, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Kolporter, Travel Planet, Grycan, KFC, Fitness Club Pure, RTV Euro AGD, i wiele innych.

Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc.

Atrium zajmuje się przede wszystkim inwestowaniem w centra handlowe w Europie Środkowej i Wschodniej, zarządzaniem nimi i ich rozwojem. Grupa jest właścicielem 155 takich obiektów. Atrium działa przede wszystkim na terenie Polski,  Republiki Czeskiej,  Słowacji i w Rosji. Firma jest obecna również na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i Łotwie. Posiada siedzibę na wyspie Jersey i jest notowana na dwóch giełdach: wiedeńskiej i amsterdamskiej Euronext pod symbolem ATRS.

W Polsce Atrium posiada 21 działających obiektów handlowych. W skład portfela firmy wchodzą  m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile oraz Atrium Plejada w Bytomiu. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi budowę centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie.

Reklama

Galeria Jurajska