CDRL: 15 nowych sklepów Coccodrillo do końca marca 2013

Coccodrillo

Coccodrillo

Spółka CDRL SA, producent odzieży dziecięcej, realizuje strategię rozwoju sieci sklepów na zasadach franczyzy. Nowe salony będą otwierane zarówno w kraju, jak i za granicą.

Obecnie na terenie Polski funkcjonuje 170 butików pod szyldem Coccodrillo.

Właściciel marki planuje dalszy rozwój sieci Coccodrillo w oparciu o te same zasady, co w roku 2012. Na chwilę obecną zaplanowano otwarcie do końca marca kolejnych 15 butików w Polsce.

Nowe salony zostaną uruchomione w takich miejscowościach jak Lublin Galeria Orkana, Świdnik Galeria Wenus, Radom Galeria Słoneczna, Olkusz, Wołomin, Żyrardów, Nowy Dwór Mazowiecki, Sanok, Warszawa, Kępno, Żary, Koło.

Salony Coccodrillo zlokalizowane są w dużych i średnich miastach zarówno przy głównych ulicach oraz w centrach handlowych. Marka jest szczególnie rozpoznawalna głównie w ośrodkach miejskich skupiających ponad 30 tys. mieszkańców. Takie lokalizacje wybierane są przez właścicieli od samego początku istnienia marki. Od potencjalnych franczyzobiorców spółka oczekuje wyboru podobnych miejsc.

– Od kilku lat sytuacja w branży handlowej robi się coraz trudniejsza. Wymaga to elastycznego podejścia do różnych wyzwań, a niekiedy zmiany wcześniej przyjętej strategii – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA. – Uznaliśmy, że niezwykle ważny jest dostęp klientów do oferowanego przez nas produktu. Postawiliśmy zatem na dynamiczny rozwój sieci salonów i budowę silnej marki, za jaką Coccodrillo obecnie już uchodzi. W realizacji tych zadań bardzo pomogła nam, i nadal pomaga, zgodna współpraca z licznymi partnerami. Zasady, które opracowaliśmy, są korzystne dla obu stron: dla nas i dla franczyzobiorcy. Przede wszystkim opieramy się na wzajemnym szacunku i zasadzie dzielenia się zyskami. W sytuacji, w której w Polsce działa coraz więcej butików pod szyldem Coccodrillo, firmie łatwiej jest niż kiedyś znaleźć potencjalnych partnerów. Pomagać mają w tym również dogodne warunki rozpoczęcia współpracy. Uwagę przykuwa szczególnie brak opłaty wstępnej oraz bieżących kosztów korzystania z logo Coccodrillo – dodaje Dworczak.

CDRL S.A. nie obciąża także swoich partnerów składkami na fundusz marketingowy, a wszelkie materiały promocyjne przekazuje im bezpłatnie. Na takiej samej zasadzie salony partnerskie uczestniczą w różnych akcjach promocyjnych, które przeprowadzane są w ten sam sposób w całej sieci.

– Każdy, kto rozpoczyna z nami współpracę, może liczyć na pełną pomoc. Jesteśmy nastawieni na dialog i chętnie omawiamy każdy szczegół. Nierzadko pomagaliśmy partnerom wybrać nawet konkretną lokalizację. Staramy się dzielić zdobytym doświadczeniem, by start pod szyldem Coccodrillo był jak najłatwiejszy. Najważniejszym kosztem otwarcia salonu w ramach sztandarowej marki CDRL SA jest przygotowanie do tego celu lokalu i zakup mebli oraz licencji na oprogramowanie, z którego korzysta firma. Franczyzobiorcy powinni liczyć się także z niewielką kaucją zwrotną zabezpieczającą dostarczony towar. Bezpłatny transport zaopatrzenia w obie strony wiąże się z brakiem kosztów magazynowania niesprzedanej odzieży – kontynuuje Marek Dworczak.

Reklama

Galeria Jurajska