Monnari: plan otwarcia 5 salonów w I kwartale 2013

Monnari

Monnari

Zarząd spółki Monnari Trade SA planuje dalszy rozwój powierzchni handlowej. W pierwszym półroczu 2013 roku planowane jest otwarcie około pięciu salonów, przy funkcjonujących 102 punktach sprzedaży na koniec 2012.

W najbliższym czasie spółka planuje m.in. otwarcie salonu o powierzchni blisko 150 mkw. w Galerii Jantar w Słupsku.

– Obecnie jesteśmy także na etapie negocjowania trzech kolejnych umów najmu. Prowadzimy rozmowy z przedstawicielami galerii handlowych w Jeleniej Górze, Gorzowie Wielkopolskim oraz w Inowrocławiu. Szczegóły poznamy do końca pierwszego kwartału – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Paulina Jędraszczyk z działu odpowiadającego za ekspansję sieci, Monnari Trade SA.

Spółka planuje także dalszy rozwój sklepu internetowego. Na marzec tego roku planowane jest zakończenie integracji sklepu emonnari.pl z platformą allegro. Obecnie pod względem sprzedaży sklep on-line plasuje się wśród dziesięciu najlepszych salonów spółki i jest wspierany aktywną obecnością marki na innych platformach internetowych.

Do najważniejszych wydarzeń w spółce, które miały miejsce w czwartym kwartale 2012 r. należą m.in. wzrost przychodów w czwartym kwartale 2012 r. o 21,6 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2011 oraz otwarcie siedmiu nowych salonów, które w oparciu o akcje pro sprzedażowe uzyskały dobre wyniki przychodowe (m.in. salon w Porcie Łódzkim) mimo braku ugruntowanej pozycji.

Spółka Monnari Trade istnieje na polskim rynku od 1998 roku i sprzedaje swoje towary w salonach firmowych, salonach outletowych oraz w sklepie internetowym. Najwięcej sklepów ma w województwie śląskim, dolnośląskim, mazowieckim, małopolskim. Salony sieci mają od 150 mkw. do 200 mkw. powierzchni handlowej i w większości znajdują się w galeriach i centrach handlowych w większych miastach w Polsce. Monnari to marka, która kreuje odzież oraz dodatki dla kobiet powyżej 30 roku życia.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016