C&A: poszukiwania nowych lokalizacji na SCF 2013 Spring Edition

Kampania C&A

Kampania C&A

Uczestnikami marcowego Shopping Center Forum 2013 Spring Edition będą między innymi przedstawiciele grupy odzieżowej C&A. Obecnie firma posiada w Polsce 64 salony głównie w centrach handlowych. C&A planuje jednak dalszą ekspansję na naszym rynku.

– W roku 2013 roku planujemy kilka otwarć nowych sklepów. Ich konkretna liczba uzależniona jest między innymi od tego, kiedy zakończone zostaną inwestycje, którymi jesteśmy zainteresowani – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Zbigniew Klepacki, dyrektor ds. sprzedaży w firmie C&A Polska sp. z o.o. – Nasza firma jest głównie zainteresowana miastami ze strefą zasięgu około stu tysięcy mieszkańców.

Salony marki C&A mają średnio około 1500 metrów kwadratowych powierzchni. C&A posiada sklepy w 20 krajach europejskich. Każdego dnia w 1500 sklepach C&A w 20 krajach zakupy robi ponad 2 miliony klientów. C&A oferuje 190 grup towarów i 10 tys. różnych artykułów. W sumie to ponad 60 tys. różnych modeli w różnych rozmiarach. W sumie C&A zatrudnia ponad 36 tys. pracowników. Marka C&A na świecie należy do firmy C&A Mode GmbH & Co. KG.

Marka C&A oferuje w swoich salonach odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W salonach znajduje się odzież dwunastu własnych marek: Yessica, Yessica Pure, Your Sixth Sense, Angelo Litrico, Westbury, Canda, Clockhouse, Baby Club, Palomino, Here & There, Rodeo Sport oraz XL.

Przedstawiciele firmy C&A będą uczestnikami konferencji Shopping Center Forum 2013 Spring Edition, która odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie. W jednodniowej edycji wiosennej Forum weźmie udział 600 uczestników. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016