CDI: nowa marka odzieżowa w DH Renoma

DH Renoma

DH Renoma

Z początkiem marca 2013 roku odbędzie się premiera marki Sinsay, która we wrocławskim Domu Handlowym Renoma otworzy swój sklep. Będzie to pierwszy salon tej marki na Dolnym Śląsku.

Sinsay to najnowszy brand w portfelu spółki LPP, która planuje otwarcie około 50 sklepów tej marki do końca  bieżącego roku.  Kolekcja dedykowana jest młodym dziewczynom w wieku 15-24 lat. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Obecność marki Sinsay w Renomie, zdaniem zarządcy obiektu, rozszerza dotychczasową ofertę handlową centrum, jak również podkreśla  wyjątkowe miejsce, jakie zajmuje ono pośród innych wrocławskich galerii.

– Dążymy do tego, aby oferta Renomy spełniała oczekiwania szerokiego grona konsumentów, a jednocześnie zachowała rys wyjątkowości. Dlatego każda decyzja o podpisaniu umowy z nowym najemcą jest analizowana nie tylko pod kątem finansowym, ale także jej wpływu na niepowtarzalny charakter tego miejsca i satysfakcję klientów – podkreśla Michał Świerczyński, partner i szef Działu Retail w Griffin Group.

Dom Handlowy Renoma to obecnie około 31 tys. mkw. powierzchni handlowej, na których ulokowanych jest ponad 120 sklepów, oraz 10 tys. mkw. powierzchni biurowej klasy A. Wśród najemców części handlowej znajdują się marki, takie jak Zara, Massimo Dutti, TK Maxx, Empik, Almi Decor, delikatesy Alma oraz klub fitness Pure.

Obiekt należy do Griffin Group, a zarządza nim i prowadzi proces komercjalizacji spółka Centrum Development&Investment.

Reklama

Galeria Jurajska