Funk’N’Soul: kolejne trzy salony w centrach handlowych

Salon Funk’N'Soul

Salon Funk’N'Soul

Firma Premiere sp. z o.o., do której należy marka odzieży młodzieżowej Funk’N’Soul kontynuuje wzmożoną ekspansję na naszym rynku. W ostatnich dniach otwarto trzy sklepy sieci w Środzie Wielkopolskiej, w Żorach i w Gnieźnie.

Na początku marca planowane są kolejne otwarcia. Nowe salony znajdą się w centrach handlowych.

– W pierwszych dniach marca zostaną otwarte salony Funk’N’Soul w Galerii Raj w Dębicy oraz w Millenium Hall w Rzeszowie. Te sklepy poszerzą założenia ekspansji na polskim rynku, a tym samym powiększą pulę sklepów franczyzowych marki – mówi Piotr Zielaskiewicz, odpowiedzialny za ekspansję marki Funk’N’Soul w firmie Premiere sp. z o.o.

Wraz z otwarciem centrum handlowego Europa Centralna w Gliwicach działalność rozpoczął nowy salon sieci.

– W galerii został otwarty multibrandowy salon Funk’N’Soul w zupełnie nowej wizualizacji. Zajmuje on powierzchnię 250 metrów kwadratowych i oferuje zarówno kolekcje odzieży damskiej, jak i męskiej – dodaje Piotr Zielaskiewicz.

Wszystkie otwarte punkty firma Premiere objęła programami prosprzedażowymi i wyposażyła w profesjonalnie witryny, które mają na celu zwrócenie większej uwagi klientów na produkty marki. W drugim kwartale roku spółka pragnie utrzymać dynamikę otwarć nowych punktów sprzedaży.

Łącznie działa ponad 50 salonów monobrandowych marki Funk’N’Soul. Produkty brandu dostępne są jednak także w licznych salonach multibrandowych, w których skorzystać można także z oferty innych marek odzieżowych. Na terenie Czech działa około 25 sklepów sieci. Na Słowacji znajduje się około 10 salonów Funk’N’Soul.

Odzież marki Funk’N’Soul sprzedawana jest zarówno w salonach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem sklepu internetowego.

Funk’N’Soul to młodzieżowa, miejska marka odzieżowa. Brand posiada w swojej ofercie kolekcję damską i męską. W sklepach marki dostępne są spodnie jeansowe, sukienki, bluzki, bluzy, marynarki, kurtki, płaszcze oraz akcesoria tj. obuwie, torby, szaliki.

Reklama

Galeria Jurajska