LPP: ruszyły pierwsze salony marki Sinsay

Salon Sinsay w Galerii Rzeszów

Salon Sinsay w Galerii Rzeszów

Z początkiem marca spółka LPP uruchomiła pięć salonów nowej marki odzieżowej Sinsay. Sklepy zostały zlokalizowane m.in.: w łódzkiej Manufakturze (pow. 315 mkw.), w rzeszowskim Millenium Hall (pow. 400 mkw.), Galerii Rzeszów, w poznańskiej Galerii Malta (pow. 280 mkw.) oraz w DH Renoma we Wrocławiu. Kolejny salon zostanie uruchomiony 6 marca w Pasażu Łódzkim, a na początku kwietnia w CH Atrium Reduta w Warszawie (pow. ponad 200 mkw.).

– Do końca czerwca sieć Sinsay będzie liczyć 28 sklepów, natomiast na koniec roku  będzie ich  ponad 50. W tym roku planujemy również uruchomić sklep internetowy nowej marki – powiedziała portalowi Retailnet Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Sinsay LPP SA.

Marka Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP. Odzież brandu przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay powierzchnią będą zbliżone do Croppa i House, mieszcząc się w przedziale 200-400 mkw. Sklepy zlokalizowane zostaną przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Spółka LPP w 2013 roku przeznaczy około 360 mln zł na rozwój sieci sklepów marek: Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Prognozowane zwiększenie powierzchni sprzedaży to 145 tys. mkw., co oznacza wzrost o 33 proc. rok do roku.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016