Wittchen: otwarcia kolejnych 3 salonów

Salon Wittchen

Salon Wittchen

W najbliższych tygodniach zostanie otwarty 50. salon marki Wittchen. Znajdzie się on w centrum outletowym Factory Warszawa Annopol i zostanie otwarty wraz z rozpoczęciem działalności obiektu 13 marca 2013 r. Sklep zajmie powierzchnię 54 mkw.

Aktualnie centra typu outlet stanowią 20 proc. sieci sprzedaży firmy. Są równomiernie rozmieszczone w całej Polsce.

Przedstawiciele firmy Wittchen SA w rozmowie z redakcją Retailnet potwierdzili też otwarcie kolejnych 2 sklepów, które pojawią sie w tym roku. Nowe salony regularne znajdą się w Centrum Handlowym Poznań Główny oraz w Galerii Katowickiej. Oba otwarcia uzależnione są od postępu prac w tych nowopowstających inwestycjach.

– Jesteśmy na zaawansowanym etapie rozmów dotyczących otwarć na rynkach zachodnich. Będziemy o tym informować w najbliższym czasie – mówi Jędrzej Wittchen, prezes zarządu Wittchen SA.

Firma Wittchen oferuje ekskluzywną galanterię skórzaną. W ofercie marka posiada m.in.: portfele, teczki, torebki, elegancką odzież damską oraz męską, a także paski, galanterię biurową, torby i walizki podróżne.

Od 2006 roku w ofercie jest również ręcznie robione obuwie damskie i męskie, a jesienią 2011 roku firma otworzyła pierwszy butik dedykowany tylko obuwiu – Wittchen Shoes w Złotych Tarasach w Warszawie. Drugi taki Salon otwarto w Galerii Mokotów. Marka posiada obecnie 49 salonów w całej Polsce, jest również dostępna poza granicami kraju – w Rosji, na Białorusi, Czechach, na Ukrainie i na Litwie.

Reklama

Galeria Jurajska