LPP: wzrost przychodów o 21 proc. w lutym 2013 roku

Salon House

Salon House,

Spółka odzieżowa LPP w lutym 2013 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 209 mln zł. Były one wyższe o ok. 21 proc. od uzyskanychw tym samym okresie w roku 2012. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 54 proc. i była wyższa od osiągniętej w lutym 2012 roku o 3 proc.

Natomiast wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2013 roku wyniosła około 458 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 12 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka LPP planuje w tym roku przeznaczyć około 360 mln zł na rozwój sieci sklepów: Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Prognozowane zwiększenie powierzchni sprzedaży to 145 tys. mkw., co oznacza wzrost o 33 proc. rok do roku.
Ponadto w 2013 roku LPP zamierza osiągnąć rekordowe wyniki pod względem zysków i przychodów, które mogą wzrosnąć o 20-30 proc. rok do roku.

Z początkiem marca br. spółka LPP uruchomiła pięć salonów nowej marki odzieżowej Sinsay w centrach handlowych. Do końca czerwca sieć Sinsay będzie liczyć 28 sklepów, natomiast na koniec roku będzie ich ponad 50.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016