Witryna H&M
Witryna H&M

Uczestnikami Shopping Center Forum 2013 Spring Edition będą między innymi przedstawiciele sieci H&M i COS odpowiedzialni za ekspansję marek na polskim rynku – Joanna Jóźwiak, expansion manager, Lori Orosan, expansion manager oraz Łukasz Orzechowski, expansion manager.

Z każdym z przedstawicieli marek będzie można porozmawiać bezpośrednio na temat rozwoju brandów w naszym kraju.

– Spotkanie z nami może nie być proste, ponieważ mamy bardzo napięty kalendarz rozmów podczas Shopping Center Forum. Wielu inwestorów jest zainteresowanych otwarciem sklepów marek grupy H&M. Oczywiście jesteśmy otwarci na propozycje współpracy. Na temat rozwoju grupy w Polsce będzie można porozmawiać zarówno ze mną, jak i z Lori Orosan czy Joanną Jóźwiak – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Łukasz Orzechowski z firmy H&M.

Ubiegły rok firma H&M zakończyła z liczbą 2776 sklepów na całym świecie. W czwartym kwartale grupa otworzyła 158 sklepów.

Wśród 158 sklepów, które otwarto w czwartym kwartale 2012 najwięcej, bo 25 znalazło się w Chinach, 20 sklepów uruchomiono w Stanach Zjednoczonych a 10 nowych punktów sprzedaży pojawiło się w Wielkiej Brytanii. Tylko o jeden mniej otwarto w Niemczech i Hiszpanii. 7 sklepów grupa H&M otworzyła we Włoszech. W Polsce w ostatnim kwartale 2012 zainicjowano działalność 6 salonów.

Marka H&M została nominowana w kategorii SCF Fashion Retailer of the Year 2013. Z kolei o miano najlepszej w kategorii Newcomer Retailer of the Year 2013 rywalizuje marka COS. Jury Shopping Center Forum 2013 Spring Edition wytypowało po trzy brandy w 18 kategoriach, które będą ubiegać się o tytuł najlepszej marki w swojej branży.

Ogłoszenie zwycięzców i uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 7 marca 2013, podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl.