CCC: spadek przychodów o prawie 5 proc. w lutym 2013

Salon CCC na Węgrzech

Salon CCC na Węgrzech, NG2

Przychody ze sprzedaży spółki obuwniczej CCC SA  za luty 2013 roku wyniosły 57,6 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2012 o 4,8 proc. Przychody za okres styczeń – luty wyniosły 126,2 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 0,5 proc.

Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej za luty wzrosły o 9, 3 proc.w stosunku  do roku ubiegłego i wyniosły 51,6 mln zł. Narastająco za okres styczeń – luty wyniosły 116,3 mln zł i były wyższe o 9,1 proc. w stosunku do tego samego okresu 2012 roku.

CCC SA, wcześniej NG2 prowadząca sieć salonów pod marką CCC, Lasocki, Quazi i Boti planuje w 2013 roku zwiększyć sieć sprzedaży o 140-150 sklepów. W tym około 100 punktów handlowych powstanie za granicą. Tym samym powierzchnia handlowa może wzrosnąć o 60 tys. mkw. CCC SA ostatnio zdecydowała się utworzyć spółkę zależną w Austrii z siedzibą w Grazu. Podstawowym przedmiotem działalności nowej firmy jest dystrybucja towarów dostarczanych przez CCC SA na terytorium Austrii.

Sieć sprzedaży spółki CCC SA na dzień 30 września 2012 roku obejmowała 713 placówek. Strategicznym celem spółki na lata 2013 – 2015 jest zdobycie pozycji lidera rynku obuwniczego w każdym z krajów Europy Środkowej. W Polsce, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech spółka zamierza rozwijać sieć sklepów własnych, natomiast w Rosji, Rumunii i krajach nadbałtyckich przez franczyzę. Nie wyklucza również rozwoju w Kazachstanie i na Ukrainie.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016