TK Development: CH Nowy Rynek zyskuje dwie marki z grupy Inditex

Wizualizacja Centrum Handlowego Nowy Rynek w Jeleniej Górze

Wizualizacja Centrum Handlowego Nowy Rynek w Jeleniej Górze

Grupa Inditex dołączyła do grona najemców budowanego przez TK Development Centrum Handlowego Nowy Rynek w Jeleniej Górze. Umowy najmu zostały podpisane dla salonów dwóch marek: Bershka i Stradivarius. Bershka zajmie 600-metrowy lokal na poziomie +1, natomiast Stradivarius otworzy salon na powierzchni ponad 400 mkw.

– Bershka oraz Stradivarius należą do ulubionych sklepów Polek. Cieszymy się, że udało nam się wprowadzić je do naszej galerii, tym bardziej, że marki te nie są obecne w Jeleniej Górze – powiedziała Sylwia Balczyńska z TK Development, odpowiedzialna za komercjalizację Centrum Handlowego Nowy Rynek.

Nowozakontraktowane marki Bershka i Stradivarius znajdą się na modowej mapie obiektu obok m.in.: Reserved, Cropp Town, Mohito, SinSay i House. Obecnie Centrum Handlowe Nowy Rynek jest skomercjalizowane w blisko 30 proc. Inwestor zaplanował otwarcie obiektu na koniec 2015 roku.

Centrum Handlowe Nowy Rynek będzie pierwszym tego typu obiektem w Jeleniej Górze. Na działce wielkości 3 ha deweloper TK Development wybuduje centrum handlowe o powierzchni 56 tys. mkw., w tym powierzchni najmu 24 tys. mkw. W obiekcie powstanie około 115 sklepów oraz punktów usługowych. Do dyspozycji klientów oddany zostanie parking na około 800 miejsc postojowych zlokalizowany  na poziomie -1 i +2. Integralną częścią galerii handlowej Nowy Rynek będzie jeleniogórski dworzec PKS, który rocznie obsługuje ok. 3 mln pasażerów.

Inwestycja wspólna dla TK Development i Heitman dotyczy działki, położonej przy głównym trakcie komunikacyjnym w Jeleniej Górze, tj. alei Jana Pawła II, stanowiącej drogę tranzytową pomiędzy Wrocławiem a granicą z Czechami. 70 proc. udziałów spółki celowej projektu jest po stronie inwestora Heitman, pozostałe 30 proc. – po stronie TK Development. Wartość inwestycji to 55 mln

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016