Intersport Polska: spadek przychodów o prawie 9 proc. w lutym 2013

Sklep Intersport

Sklep Intersport

Przychody ze sprzedaży spółki Intersport, właściciela sieci sklepów sportowych w lutym 2013 roku wyniosły około19 mln zł i były niższe o 8,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku. Wówczas spółka odnotowała przychody w wysokości ponad 20,7 mln zł.

Narastająco w okresie od stycznia do lutego 2013 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła około 45,1 mln zł i była niższa o 5,5 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 47,7 mln zł).

Główną przyczyną niższych obrotów była mniejsza niż w roku ubiegłym sprzedaż sprzętu narciarsko – snowboardowego. Jednocześnie w tym okresie spółka odnotowała wzrost dynamiki obrotów w całorocznych grupach towarowych, co jest dobrym prognostykiem wiosenno-letniej sprzedaży.

W 2012 roku sieć Intersport uruchomiła dwa nowe salony w Gorzowie Wielkopolskim i Kielcach oraz zamknęła jeden salon w Krakowie. Łącznie sieć sprzedaży została powiększona o 6 proc. w stosunku do 2011 roku.

Grupa Intersport zajmuje się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. Intersport Polska SA jest członkiem międzynarodowej Grupy Intersport od 2005 roku i prowadzi działalność handlową w 32 salonach własnych, które zlokalizowane są w 21 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 32 tys. mkw.

Reklama

Galeria Jurajska