Fabryka Biznesu: Centrum „Sukcesja” budowane pełną parą

Sukcesja

Sukcesja

Intensywne prace prowadzone są na placu budowy Centrum Handlowo-Rozrywkowego „Sukcesja” w Łodzi, którego inwestorem jest Fabryka Biznesu, a inwestorem zastępczym Metro Properties.

Jeszcze w tym miesiącu zacznie się budowa płyty fundamentowej, która ma być gotowa do połowy maja.  Do jej wykonania zostanie wykorzystanych  13 tys. m sześć. betonu, a powstanie ona w technologii tzw. białej wanny, która zapewnia najwyższą szczelność obiektu. W przypadku tej inwestycji jest to wyjątkowo istotne ze względu na usytuowanie najniższej kondygnacji galerii handlowej na poziomie -1.

Do końca marca ekipa głównego wykonawcy, firmy Mirbud SA, zakończy też montaż stalowej ścianki zabezpieczającej 8-metrowy wykop. Najpóźniej w grudniu obiekt ma być zadaszony, w sezonie zimowym 2013/14 zaczną się prace wewnątrz, oddanie zaś do użytku zaplanowane jest na jesień 2014 roku.

„Sukcesja” – przypomnijmy –  powstaje przy al. Politechniki 5, blisko ścisłego centrum, Międzynarodowych Targów Łódzkich, kampusu Politechniki Łódzkiej i drogi krajowej nr 1. To  jeden z najdynamiczniej rozwijających się rejonów Łodzi. W kompleksie o prawie 121 tys. mkw. powierzchni użytkowej i powyżej 51 tys. mkw. powierzchni najmu znajdą się m.in. galeria handlowa z food courtem (około 170 sklepów i punktów usługowych), dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc oraz duża strefa rozrywkowo-rekreacyjna (w tym 9-salowy multipleks Helios, klub Pure Jatomi Fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym i plac zabaw z możliwością zostawienia dzieci pod opieką). W strefie zasięgu mieszka blisko 900 tys. osób.

Trwa komercjalizacja obiektu, którą prowadzą zespoły Savills i Fabryki Biznesu.

Z przedstawicielami inwestora będzie można porozmawiać na stoisku 3.5 podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition. Obiekt zostanie też zaprezentowany w czasie Project & Retail Flash w godz.12.30-14, a Krzysztof Apostolidis, prezes Fabryki Biznesu, będzie uczestnikiem panelu dyskusyjnego na temat  korzyści z zastosowania energooszczędnych rozwiązań w centrach handlowych (godz. 11.45-12.30).

Reklama

Galeria Jurajska