Lindt w Factory Annopol
Lindt w Factory Annopol

13 marca 2013 roku Lindt otworzy sklep w Factory Warszawa Annopol. Czekoladowy najemca centrum wyprzedażowego wzbogaci ofertę drugiego w stolicy outletu Factory.

Sklep Lindt powstanie, w wybudowanym w Białołęce, największym centrum wyprzedażowym na Mazowszu. Lindt zajmie lokal o powierzchni 134 mkw. i będzie drugim sklepem tej marki w centrum wyprzedażowym – pierwszy zadebiutował w Factory Warszawa Ursus w 2011 roku.

– Sklep z czekoladą Lindt w Factory Warszawa Annopol jest idealnym uzupełnieniem oferty centrum wyprzedażowego. Pamiętamy z jak pozytywną reakcją spotkał się pierwszy lokal Lindt – w Ursusie. Klienci lubią urozmaicenia, dlatego wypicie gorącej czekolady z pewnością będzie miłą przerwą w zakupach – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska.

– Miłośników czekolady najwyższej jakości z pewnością ucieszy fakt otwarcia nowego sklepu firmowego Lindt & Sprungli. Lindt  to szwajcarski producent czekolady premium z tradycjami sięgającymi 1845 r. Konsumenci na całym świecie doceniają produkty firmy Lindt  za jakość, innowacyjność i kreatywność w tworzeniu nowych smaków czekolady. Zapraszamy do spróbowania wyjątkowych pralinek Lindor z aksamitnym nadzieniem ukrytym w delikatnej czekoladowej otoczce oraz doskonałej gorzkiej czekolady Excellence. Wszystkie produkty stworzone zostały przez Szwajcarskich Maitre Chococlatier Lindt – powiedziała Beata Kłęk, Marketing Director w Lindt & Sprüngli Poland.

Czekolady Lindt są wytwarzane od ponad 160 lat. Obecnie powstają w ośmiu zakładach w Europie i USA. Firma została założona w połowie XIX wieku przez dwóch szwajcarskich cukierników.

Factory Warszawa Annopol będzie największym w regionie centrum typu outlet. Obok inwestycji o powierzchni 19,7 tys. mkw. znajduje się parking dla 800 samochodów. Obiekt jest zlokalizowany w dzielnicy Białołęka, tuż przy Trasie Toruńskiej. Wśród najemców znalazły się marki takie jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Guess, Mohito, Cropp, House, Kazar, Sphinx, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. W centrum będzie działał pierwszy wyprzedażowy sklep z produktami dla dzieci Smyk, a także drogeria Rossmann.

Inwestycja kosztowała 35 milionów euro. Za komercjalizację Factory Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma Neinver Polska.