Trwa Shopping Center Forum 2013 Spring Edition

SCF 2013 Spring Edition

SCF 2013 Spring Edition

Wczoraj wieczorem Welcome Mixer rozpoczął wiosenną edycję Shopping Center Forum 2013, jak do tej pory w tym roku największe spotkanie osób zarządzających rynkiem centrów handlowych w Polsce.

W tegorocznej edycji SCF 2013 bierze udział 550 uczestników. Podczas Forum w warszawskim Hotelu Hilton zostanie zaprezentowanych ponad 60 projektów galerii i centrów handlowych. Z projektami będzie można zapoznać się przy stoiskach wystawców oraz podczas bloku Project Flash – 8 minutowych prezentacji, który rozpocznie się dzisiaj o godzinie 9.30.

Wśród uczestników wydarzenia są przedstawiciele ponad 200 marek różnych branż obecnych w centrach handlowych.

O godzinie 11.45 rozpocznie się panel tematyczny pod tytułem „Zielone centra, czysty zysk: czyli korzyści z zastosowania energooszczędnych rozwiązań w centrach handlowych”.

Panel dyskusyjny poprowadzi Renata Kusznierska, dyrektor działu powierzchni handlowych i zarządzania nieruchomościami w firmie Savills. Renata Kusznierska posiada ponad 13-letnie doświadczenie w doradztwie w branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest odpowiedzialna za komercjalizację Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi.

Panel dyskusyjny odbędzie się z udziałem zaproszonych gości: Krzysztofa Apostolidisa, prezesa Fabryki Biznesu, inwestora Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi, Jarosława Witka, starszego projektanta w Arup Polska. BREEAM International Assessor, Tomasza Waszkiewicza, dyrektora sprzedaży segmentu Retail&Hospitality w Philips Lighting Poland, Artura Leśniewskiego, koordynatora rozwoju sieci detalicznej Puma i Marcina Rydza, dyrektora inwestycyjnego Vistula Group.

O godz. 14 odbędzie się wręczenie nagród Shopping Center Forum 2013 Spring Edition Awards. Jury Shopping Center Forum 2013 Spring Edition wytypowało po trzy brandy w 18 kategoriach, które będą ubiegać się o tytuł najlepszej marki w swojej branży.

Nominowani do nagrody Shopping Center Forum 2013 to:

– SCF Fashion Retailer of the Year 2013: TK Maxx, H&M , Grupa LPP
– SCF Women’s Fashion Retailer of the Year 2013: Mohito, Orsay, Simple
– SCF Men’s Fashion Retailer of the Year 2013: Pako Lorente, Vistula, Pawo
– SCF Children’s Retailer of the Year 2013: Smyk, Toys”R”Us, Mothercare
– SCF Luxury Retailer of the Year 2013: Deni Cler, Hugo Boss, Apart Exclusive
– SCF Sport & Fitness Retailer of the Year 2013: Martes Sport, 4F, Decathlon
– SCF FMCG Retailer of the Year 2013: Auchan, Piotr i Paweł, Biedronka
– SCF Helth & Beauty Retailer of the Year 2013: Rossmann, Hebe, Douglas
– SCF Leisure Retailer of the Year 2013: Pure Jatomi Fitness, Helios, Multikino
– SCF Multichannel Retailer of the Year 2013: Tchibo, RTV Euro AGD, Alma
– SCF Outlet Retailer of the Year 2013: Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Reserved
– SCF Young Fashion Retailer of the Year 2013: New Yorker, Cropp, Tally Weijl
– SCF Newcomer Retailer of the Year 2013: Ania Kruk, KIK, COS
– SCF Best Expansion Retailer of the Year 2013: Pepco, Rossmann, Biedronka
– SCF Multimedia Retailer of the Year 2013: Saturn, RTV Euro AGD, Media Expert
– SCF Cafe & Food Retailer of the Year 2013: McDonald’s, KFC, Subway
– SCF Discount Retailer of the Year 2013: Pepco, Lidl, Biedronka
– SCF Multibranding Retailer of the Year 201: TK Maxx, Van Graaf, City Sport

Wiosenny Shopping Center Forum 2013 zakończy After Party dla uczestników Forum posiadających karty wstępu VIP, które odbędzie się w Klubie Mirage w Pałacu Kultury i Nauki.

Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl.

Reklama

Galeria Jurajska