Wizualizacja Atrium Felicity

Ofertę spędzania wolnego czasu w lubelskim centrum Atrium Felicity wzbogaci park zabaw i rozrywki dla dzieci Jupi Park. Zajmie on ponad 300 mkw. powierzchni i znajdzie się na pierwszym piętrze obiektu. Obecnie poziom komercjalizacji Atrium Felicity wynosi blisko 84 proc., uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn.

Jupi Park posiada sieć parków rozrywki w największych polskich miastach. Sala zabaw w Atrium Felicity będzie pierwszą lokalizacją tej marki w województwie lubelskim. Na ponad 300 mkw. powierzchni znajdzie się szereg atrakcji dla dzieci, takich jak: zjeżdżalnie, trampoliny, baseny z piłeczkami i labirynty. Ponadto lokal będzie wyposażony w interaktywny sprzęt dla najmłodszych, który poprzez zabawę wspiera ich rozwój psycho-motoryczny.

Ze względu na dużą powierzchnię Jupi Park w Atrium Felicity zaproponuje również nowe, nieznane dotąd, atrakcje. W Jupi Park odbywać się będą  imprezy tematyczne: urodzinowe, baby shower, bale mikołajkowe i warsztaty edukacyjne.

– Sieć Jupi Park charakteryzuje się wysoką jakością świadczonych usług, za co w styczniu bieżącego roku została wyróżniona znakiem jakości Kidzone – mówi Tina Tulińska, Marketing & Brand Manager Jupi Park. – Starannie wybierając kolejne lokalizacje, decydujemy się na obecność w centrach prorodzinnych, którym zależy na stworzeniu wyjątkowego miejsca dla dzieci i ich rodziców.

Sala zabaw wzbogaci ofertę spędzania wolnego czasu w Atrium Felicity. Klienci będą mogli także aktywnie spędzić czas w klubie Pure Jatomi Fitness. Po zakupach będzie można również odpocząć w jednej z restauracji lub kawiarni na terenie centrum.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.) oraz marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.). Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: C&A, H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, CCC, Gino Rossi, Ryłko, Kari,

W Polsce Atrium posiada 21 działających obiektów handlowych. W skład portfela firmy wchodzą  m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile oraz Atrium Plejada w Bytomiu. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej.