Grzegorz Pilch, prezes zarządu Vistula Group SA

Podczas marcowej edycji Shopping Center Forum marka Vistula otrzymała nagrodę dla najlepszego najemcy w kategorii SCF Men’s Fashion Retailer of the Year 2013. Statuetkę odebrał Grzegorz Pilch, prezes zarządu Vistula Group SA.

– Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie. Vistula Group jest po burzliwym okresie fuzji i przejęć. Od pięciu lat stawiamy na organiczny rozwój i zwiększanie efektywności. Rozwijamy się w umiarkowanym tempie przy zachowaniu dyscypliny kosztowej. Otwieramy około 20 sklepów rocznie i taki jest również plan na 2013 rok – powiedział Grzegorz Pilch.

– Budżet na otwarcie 20 sklepów wyniesie około 6 mln zł. Część z tej kwoty przeznaczymy również na modernizację salonów. Na pewno będziemy dostosowywać do nowego konceptu salony W.Kruk w najlepszych centrach handlowych. Obecnie modernizujemy salon W.Kruk w Silesia City Center w Katowicach oraz w Galerii Łódzkiej. Czyli oprócz tworzenia nowych sklepów będziemy odświeżać ten stary koncept W.Kruka.

Obecnie Vistula zarządza siecią 262 salonów ( 75 Vistula, 73 Wólczanka, 80 W.Kruk oraz 34 sklepy Deni Cler). Spółka dla marek W.Kruk, Wólczanka i Vistula prowadzi sklep internetowy.

Spółka Vistula jest właścicielem sieci salonów marek odzieżowych Vistula, Wólczanka, Deni Clear oraz sklepów jubilerskich W.Kruk. Na koniec III kwartału 2012 roku powierzchnia sprzedaży należącej do Vistula SA sieci detalicznej wynosiła 24 tys. mkw.