Galeria Veneda
Galeria Veneda

W pierwszy weekend otwarcia Galerię Veneda w Łomży odwiedziło blisko 100 tysięcy klientów. Jak twierdzą przedstawiciele firmy Echo Investment, najlepszym dniem okazała się sobota.

– To bardzo dobry wynik. Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji, zarówno w dniu otwarcia jak również z całego, pierwszego weekendu. Widać wyraźnie stały poziom zainteresowania ofertą Galerii Veneda – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Marta Kostyk, dyrektor Galerii Veneda w Łomży.

– Najlepszym dniem okazała się rzecz jasna sobota, kiedy nasze centrum odwiedziły całe rodziny. Generalnie, trzydniowe świętowanie otwarcia możemy śmiało uznać za sukces – atrakcje przypadły do gustu klientom, ruch w sklepach odbywał się na stałym, bardzo dobrym poziomie, nie zabrakło też promocji, koncertów i konkursów – dodaje Marta Kostyk.

Galeria Veneda rozpoczęła działalność 7 marca. Obiekt znajduje się u zbiegu ulic Zawadzkiej i Sikorskiego i dysponuje całkowitą powierzchnią 40 tys. mkw. z czego prawie 16 tys. mkw. przeznaczono pod wynajem. Zakupy można zrobić m.in. w hipermarkecie Tesco Extra, sklepach RTV Euro AGD, Reserved, House, Cropp Town, Mohito, Sinsay, CCC, Rossmann, Orsay, Deichmann, Martes Sport, Kari, Cliff Sport, Apart, 4F i Zabawkowy Raj. Klienci mają do dyspozycji parking oferujący 600 miejsc postojowych.

Generalnym wykonawcą Galerii Veneda był Instal Białystok. Projekt architektoniczny Galerii Veneda powstał w warszawskiej pracowni projektowej Mąka Sojka Architekci we współpracy z zespołem architektów Echo Investment.

Echo Investment SA to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Spółka realizuje inwestycje w czterech głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.