post

Sephora: kolejne perfumerie sieci w centrach handlowych

Perfumeria Sephora

Perfumeria Sephora, Sephora

Sephora, największa na świecie sieć perfumerii w 2013 roku planuje kolejne otwarcia nowych salonów w Polsce. Nowe perfumerie sieci Sephora pojawią się między innymi w Galerii Katowickiej (planowane otwarcie w drugiej połowie roku), centrum handlowym Poznań Główny (planowane otwarcie jesienią tego roku) i w Centrum Wzgórze w Gdyni (planowane otwarcie w trzecim kwartale 2013 roku).

– Bardzo się cieszymy, że w 2013 roku do sieci Sephora dołączą kolejne nowe perfumerie, dzięki czemu jeszcze większa liczba osób będzie mogła skorzystać z naszej oferty kosmetyków i wysokiej jakości usług. Pomimo trudniejszej niż w poprzednich latach sytuacji na rynku detalicznym, kontynuujemy naszą ekspansję zgodnie z założoną strategią rozwoju. Bacznie obserwujemy sektor nowoczesnych powierzchni handlowych w poszukiwaniu projektów centrów handlowych o największym potencjale, których przyszła lokalizacja oraz wybrana grupa docelowa, a także dostępna powierzchnia, pasują do naszych potrzeb – mówi Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji, Sephora Polska.

W ubiegłym roku Sephora otworzyła w Polsce pięć nowych perfumerii: w Białymstoku, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach i Łomiankach pod Warszawą. Ich łączna powierzchnia wyniosła ponad 1100 mkw.

Strategia rozwoju sieci Sephora zakłada otwieranie nowych perfumerii w najlepszych centrach handlowych w największych polskich miastach (powyżej 100 tysięcy mieszkańców) oraz w prestiżowych miejscach przy wiodących ulicach handlowych. Perfumerie Sephora występują w dwóch formatach w zależności od potencjału rynkowego danej lokalizacji. Są to zazwyczaj duże perfumerie o powierzchni około 400-500 metrów kwadratowych lub mniejsze salony mierzące około 250 mkw.

Od dwóch lat, w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania swoich klientów, firma prowadzi także projekt remodellingu wybranych salonów Sephora, zmieniając ich wystrój i układ, wprowadzając nowe rozwiązania ułatwiające poruszanie się po perfumeriach, a także udostępniając kolejne usługi np. brow bary (stanowiska pielęgnacji brwi). W zaaranżowanych na nowo perfumeriach Sephora pojawiają się np. nowe meble oraz ekrany LCD.

W ubiegłym roku firma zmodernizowała wnętrza swoich 10 salonów. W 2013 roku Sephora planuje remodelling kolejnych ośmiu perfumerii, m.in. w warszawskim Juniorze.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora prowadzi blisko 1800 perfumerii na całym świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.

RETAILNET Newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Podobne artykuły