Katarzyna Rzetecka, Head of Real Estate Department AmRest

– Zdecydowanie KFC jest tym brandem, który planujemy intensywnie rozwijać w Europie Środkowej. Oczywiście będziemy poświęcać też uwagę pozostałym sieciom z segmentu quick service, czyli Burger King i Starbucks – powiedziała portalowi Retailnet Katarzyna Rzetecka, Head of Real Estate Department AmRest.

– Na rynku rosyjskim zamierzamy rocznie otwierać około 20 restauracji KFC. Planujemy ten rok zamknąć z 16 nowymi lokalami, które w większości będą punktami wolnostojącymi typu drive thru. W 2012 roku uruchomiliśmy 11 restauracji w Rosji.

– Mamy również ambitne plany dotyczące marki La Tagliatella, którą zakupiliśmy w 2012 roku. Restauracje La Tagliatella w tym roku zaczęliśmy otwierać w Europie Zachodniej – we Francji i Niemczech,  pierwsze punkty ruszyły także w Stanach Zjednoczonych, w Chinach w Szanghaju oraz w Indiach. Obecnie nie planujemy rozwoju tej sieci w Polsce – dodała Katarzyna Rzetecka.

AmRest jest operatorem restauracyjnym działającym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Hiszpanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach restauracjami La Tagliatella. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Ostatnio AmRest uruchomił 400. punkt w Europie Środkowo-Wschodniej. Była to kawiarnia Starbucks w Galerii MM w Poznaniu.