Andrzej Czarnecki, Euro-Net: sieć RTV Euro AGD najlepsza w kategorii Multimedia Retailer

Andrzej Czarnecki, Euro-Net

Andrzej Czarnecki, Euro-Net

RTV Euro AGD jest polskim przedsiębiorstwem założonym w 1990 roku. W pierwszych latach swojej działalności spółka stworzyła sieć sprzedaży na rynku warszawskim, a w latach następnych rozszerzyła działalność na teren całego kraju.

Obecnie oprócz 196 sklepów stacjonarnych prowadzi też sklep internetowy Euro.com.pl. Sklepy spółki są w większości zlokalizowane w największych centrach handlowych w danym mieście.

Właściciel sieci, spółka Euro-Net została wyróżniona podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition w kategorii SCF Multimedia Retailer of the Year 2013. Jury ( w składzie Klaudia Woźniak – Colliers International, Ewa Ściubidło- BOIG, Patrycja Dzikowska -Jones Lang LaSalle, Renata Kusznierska – Savills, Piotr Kaszyński – Cushman & Wakefield, Patric Delcol – DTZ Polska i Maciej Celmer – Mallson) przyznało nagrodę za doskonałą rozpoznawalność na polskim rynku oraz doskonale rozwiniętą sprzedaż online.

– Dziękuję za wyróżnienie i za docenienie pracy naszej spółki. Firmy w tym konkursie są doceniane przede wszystkim za determinację. My ją mamy i traktujemy biznes w kategoriach sportowych. Chcemy być numerem jeden, dążymy do tego i mam nadzieję, że będziemy tym numerem jeden. Kilka tysięcy ludzi w ponad 100 miastach w Polsce, którzy pracują na sukces tej firmy mogą mieć w tej chwili satysfakcję – powiedział odbierając nagrodę Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju, EURO-net sp. z o.o.

Markety RTV Euro AGD są lokalizowane zarówno w parkach i galeriach handlowych jak również w obiektach wolnostojących o ile są korzystnie położone pod względem komunikacyjnym i zapewniają miejsca parkingowe dla klientów.

W zależności od wielkości miasta i liczby mieszkańców, siły nabywczej i innych wskaźników ekonomicznych Euro-Net otwiera sklepy liczące od 400 do 1,5 tys. mkw.

Obecnie sieć liczy 196 sklepów zlokalizowanych w ponad 100 miastach Polski. W 2013 r. spółka planuje kolejne otwarcia m.in. w takich miastach jak Katowice i Nowy Sącz.

Reklama

Galeria Jurajska