Neinver: ruszył Factory Annopol

Factory Warszawa Annopol

Factory Warszawa Annopol

Factory Warszawa Annopol, centrum zrealizowane przez Neinver Polska, jest największym w regionie obiektem typu outlet. Kompleks jest zlokalizowany w dzielnicy Białołęka, tuż przy Trasie Toruńskiej.

Jest to drugie Factory w stolicy. Na powierzchni blisko 20 tys. mkw. klienci będą mieli do dyspozycji sklepy z markowymi produktami, plac zabaw dla dzieci oraz parking dla 800 samochodów.

W nowym centrum dominują sklepy polskich i międzynarodowych marek, sprzedających produkty w cenach o 30-70 proc. niższych niż w tradycyjnych galeriach handlowych. Wśród najemców znalazły się marki takie jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Guess, Mohito, Cropp, House, Kazar, Sphinx, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel.

W centrum działa także pierwszy wyprzedażowy sklep z produktami dla dzieci Smyk, a także popularna drogeria Rossmann.

Inwestycja powstała zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, potwierdzonymi przyznanym obiektowi certyfikatem środowiskowym BREEAM. Kilka miesięcy temu centrum zdobyło statuetkę BREEAM Design Phase Certificate w konkursie CEE Green Building Awards 2012.

– Factory Warszawa Annopol jest ekologicznym centrum handlowym – już na etapie projektu zdobyło  certyfikat BREEAM, posiada też wiele rozwiązań przyjaznych dla środowiska, zarówno związanych z budową, eksploatacją budynku, jak przyszłymi funkcjami. Dlatego dodatkowymi działaniami o charakterze społecznym, chcieliśmy podkreślić te wyjątkowe cechy nowego obiektu. Oddając do użytku Factory Warszawa Annopol, będący już drugim centrum wyprzedażowym zbudowanym przez Neinver w stolicy, zrezygnowaliśmy z tradycyjnego eventu otwarciowego. Zamiast oficjalnej imprezy realizujemy projekt wpisujący się w ekologiczny charakter najnowszej inwestycji na Białołęce. Wraz z okolicznościowym prezentem każdy z najemców nowego Factory otrzymał zaproszenie do udziału akcji zalesiania podwarszawskich terenów. Ten zielony projekt to jedna z kilku ekologicznych inicjatyw związanych z otwarciem Factory – powiedziała portalowi Retailnet Monika Olejnik- Okuniewska, Neinver Polska.

– Staraliśmy się, by zielony charakter Factory Warszawa Annopol znalazł odzwierciedlenie na każdym etapie jego istnienia. Zaczęło się w fazie projektu, od certyfikatu BREEAM i rozwiązań przyjaznych dla środowiska. Później w trakcie budowy wykorzystaliśmy m.in. beton z odzysku. W ramach otwarcia obiektu razem sadzimy las i wspólnie z klientami przedłużamy cykl życia ubrań, z których będą korzystać potrzebujący. Wreszcie – już w działającym centrum handlowym – klienci będą mogli w wypoczywać, korzystając z efektów recyklingu i dbałości o środowisko włożonej w realizację całego projektu Factory Warszawa Annopol – podsumowuje Monika Olejnik – Okuniewska.

W zasięgu białołęckiego Factory mieszka około 3 mln potencjalnych klientów, w tym mieszkańcy Białołęki, Tarchomina, Marek, Ząbek, Wołomina, Radzymina i Wyszkowa.

Inwestycja kosztowała 35 milionów euro. Za komercjalizację Factory Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma Neinver Polska.

Neinver jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Pełni funkcję inwestora, dewelopera i zarządcy nieruchomości. Posiada doświadczenie w najważniejszych sektorach branży, obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech, we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii.

Reklama

Galeria Jurajska