Neinver: 10 tys. osób odwiedziło Factory Annopol w ciągu pierwszych trzech godzin od otwarcia

Otwarcie Factory Annopol

Otwarcie Factory Annopol

Ponad 3 tysiące klientów odwiedziło w pierwszej godzinie od otwarcia największe na Mazowszu centrum wyprzedażowe, które rozpoczęło działalność 13 marca 2013 roku w warszawskiej dzielnicy Białołęka.

– W Factory Warszawa Annopol na powierzchni 19,7 tys. mkw. od dzisiaj klienci mogą korzystać z outletowej oferty wiodących polskich i międzynarodowych marek. Wkrótce rozpoczną działalność kolejni najemcy, finalizujemy też następne umowy. Bardzo staraliśmy się, by Factory, które zbudowaliśmy w Białołęce, było jak najbardziej dopasowane do oczekiwań klientów z dziećmi, ponieważ w Warszawie brakowało centrum wyprzedażowego o rodzinnym charakterze. Z myślą o najmłodszych przygotowano nie tylko ofertę handlową, ale również pierwszy w warszawskim centrum handlowym ogólnodostępny plac zabaw. Obok centrum handlowego dzieci będą mogły bawić się m.in. na zjeżdżalniach i huśtawkach. Wewnątrz budynku przygotowano dla nich również inne rozrywki, takie jak specjalne ściany umożliwiające zabawy klockami i magnesami  – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska.

Factory Warszawa Annopol to pierwsze centrum outlet w prawobrzeżnej części stolicy. Na blisko dwóch hektarach powierzchni handlowej, klienci mają do dyspozycji dziesiątki sklepów oferujących zakupy produktów w cenach od 30 do 70 proc. niższych, niż w galeriach handlowych.

W Factory Warszawa Annopol znajdą się sklepy m.in. takich marek jak: Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Guess, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. W centrum będzie działała również popularna drogeria Rossmann, restauracja Sphinx, a także pierwszy w Warszawie salon Smyka działający w formule wyprzedażowej i park rozrywki dla dzieci Jupi Park.

Na terenie całego centrum można korzystać z bezprzewodowego internetu. Dla klientów wybudowano parking mogący przyjąć 800 samochodów. Najdogodniejszy dojazd do Factory Warszawa Annopol, zlokalizowanego obok charakterystycznych tuneli Trasy Toruńskiej, prowadzi od strony ulicy Łabiszyńskiej.

Inwestycja została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, co potwierdził certyfikat środowiskowy BREEAM, przyznany obiektowi już na etapie projektu. Kilka miesięcy temu centrum zdobyło statuetkę BREEAM Design Phase Certificate w konkursie CEE Green Building Awards 2012.

Budowa obiektu, za którego komercjalizację odpowiada Neinver Polska, kosztowała 35 milionów euro.

Reklama

Galeria Jurajska