Sklep Vistula

Firma Vistula otworzyła nowy salon w CH Factory Annopol w Warszawie. Salon marki Vistula mieści się na parterze centrum outletowego.

Sklep został urządzony według nowego konceptu, który zapewnia elegancki wystrój. Na przestrzeni 120 mkw. znajduje się duży wybór kolekcji męskiej, od klasycznych wzorów po fasony zaprojektowane w oparciu o najnowsze trendy.

Spółka Vistula jest właścicielem sieci salonów marek odzieżowych Vistula, Wólczanka, Deni Clear oraz sklepów jubilerskich W.Kruk. Obecnie grupa zarządza siecią 262 salonów (75 Vistula, 73 Wólczanka, 80 W.Kruk oraz 34 sklepy Deni Cler). Spółka dla marek W.Kruk, Wólczanka i Vistula prowadzi sklep internetowy.

Factory Warszawa Annopol to pierwsze centrum outlet w prawobrzeżnej części stolicy. Na blisko dwóch hektarach powierzchni handlowej, klienci mają do dyspozycji dziesiątki sklepów oferujących zakupy produktów w cenach od 30 do 70 proc. niższych, niż w galeriach handlowych.

W Factory Warszawa Annopol znajdą się sklepy m.in. takich marek jak: Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Guess, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. W centrum będzie działała również popularna drogeria Rossmann, restauracja Sphinx, a także pierwszy w Warszawie salon Smyk działający w formule wyprzedażowej i park rozrywki dla dzieci Jupi Park.