7th Street: co najmniej 15 lokali sieci do końca 2013

Restauracja sieci 7th Street

Restauracja sieci 7th Street

Po udanych pierwszych dwóch miesiącach 2013 roku zakończonych otwarciem restauracji typu fast-food w Warszawie oraz Poznaniu, sieć 7th Street przygotowuje się do kolejnych otwarć.

Na 3 kwietnia zaplanowano uruchomienie nowego lokalu w Pruszkowie. Dodatkowo firma przygotowuje się do otwarcia kolejnych lokali m.in. dwóch w Warszawie oraz jednego w nowo powstającej Galerii Zabrze.

Łączna powierzchnia projektowanych restauracji to ponad 800 mkw. Firma poszukuje też lokalizacji w kolejnych 6 miastach.

Do końca roku firma zakłada zrealizowanie planu posiadania minimum 15 restauracji. 7th Street umożliwia otwarcie lokalu na zasadach franczyzy.

– 7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy, która pozwala już przy wkładzie własnym od ok. 80 tys. zł otworzyć gotowy lokal z pełnym wyposażeniem. Dodatkowo 7 Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, ekspres do kawy, zamrażarki, lodówki, ogródek letni, elementy reklamowe oraz odzież roboczą – mówi Łukasz Błażejewski, właściciel firmy.

Lokale pod szyldem 7th Street można uruchomić w formie baru samoobsługowego (7th Street –Grill & Bar), z daniami serwowanymi w jednorazowych opakowaniach, lub restauracji z pełną obsługą kelnerską i zastawą stołową (Restauracja 7th Street – Grill & Bar).

Reklama

Galeria Jurajska