Łukasz Tomczak, CREAM: dzięki Forum mogliśmy dotrzeć do dużej i zróżnicowanej grupy odbiorców

Łukasz Tomczak, CREAM

Łukasz Tomczak, CREAM

– Nieprzypadkowo to właśnie na Shopping Center Forum szerzej zaprezentowaliśmy CREAM – nową markę na rynku. To spotkanie branży jest jednym z ważniejszych punktów w kalendarzu polskiego rynku nieruchomości – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Łukasz Tomczak, marketing & PR manager, CREAM.

CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu convenience, obiekty multi-funkcjonalne, obiekty biurowe i nieruchomości typu stand-alone.

Nowy podmiot na rynku nieruchomości po raz pierwszy szerszemu gronu zaprezentowano podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition 7 marca 2013 roku.

– Cieszymy się, że nowy podmiot został  tak pozytywnie odebrany przez klientów i kontrahentów. Na Shopping Center Forum znaleźliśmy potwierdzenie śmiałej decyzji o powołaniu CREAM, a dzięki szerokiemu gronu uczestników, mogliśmy dotrzeć z przekazem do dużej i zróżnicowanej grupy odbiorców. Jednocześnie, w trakcie rozmów z partnerami, otworzyły się nowe możliwości przed CREAM. Udało nam się odkryć dodatkowe potrzeby obecnego rynku, dzięki czemu pozytywnie patrzymy na perspektywy rozwoju CREAM – dodaje Tomczak.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Chociaż CREAM skupia się głównie na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji znajdują sie także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016