Echo Investment: mobilne aplikacje dla klientów galerii handlowych

Korczowa Dolina

Korczowa Dolina

Spółka Echo Investment stworzyła aplikację mobilną dedykowaną kieleckiej Galerii Echo. Niebawem pojawią się kolejne dwie tego typu aplikacje dla Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu i Galaxy w Szczecinie.

– Dzięki aplikacji Echo, klienci z łatwością wyszukają po słowach kluczowych interesujący ich sklep i za pomocą jednego kliknięcia lokalizują go na mapie. Smartfon lub tablet może stać się w ciągu minuty przewodnikiem po alejkach centrum. Rozwiązanie wdrażane dla kieleckiej galerii przez Aduma Mobile daje też możliwość szybkiego zapoznania się z rabatami. Ułatwia to wprowadzony specjalny system powiadomień, który przypomni o aktualnych promocjach i kuponach zniżkowych – mówi redakcji Retailnet Maciej Barański, manager ds. marketingu w Galerii Echo.

Aplikacje projektowane dla centrów zarządzanych przez Echo Investment są wyjątkowe, ponieważ jako jedyne w Polsce dostępne są za pośrednictwem trzech najpopularniejszych platform: Android, Ios i Windows Phone.

– Ciekawym rozwiązaniem jest funkcja koszyka zakupów z możliwością robienia zdjęć, obsługi głosowej oraz zapamiętywania sklepów. W ten sposób chcemy ułatwić naszym gościom zakupy i zaoszczędzić czas, którego wciąż wszystkim brakuje. Aplikacja dostarcza powiadomienia o atrakcjach i wydarzeniach w galerii, dzięki czemu klienci nigdy nie zapomną już o premierach kinowych, spotkaniach ze znanymi ludźmi czy otwarciu nowego lokalu w naszym centrum – dodaje Barański.

– Premiera Windows 8 i Windows Phone 8 była ważnym wydarzeniem w 2012 roku, dlatego po analizie danych z rynku i symulowanej ekspansji tego systemu zdecydowaliśmy się jako pierwsi na stworzenie aplikacji na wszystkich trzech platformach. Zjawisko smartfonizacji dotyczy prawie każdego z nas, a zastosowanie unikalnych rozwiązań w aplikacji Galerii Echo jak np. lista zakupów, potwierdza aktualną dojrzałość polskich aplikacji użytkowych – twierdzi Barański.

Aplikacje mobilne dla centrów handlowych mają wiele zalet. Zmotoryzowani mogą szybciej zlokalizować swój samochodu na parkingu. Wystarczy tylko wpisać numer rejestracji do systemu i po zakupach odnalezienie auta będzie dużo szybsze, bez konieczności błądzenia po parkingu. W aplikacji są dostępne także rozkład jazdy komunikacji miejskiej oraz możliwość zamówienia taksówki Echo.

– Już niedługo dodamy kolejne atrakcyjne funkcjonalności – mówi Jakub Wojnicki, prezes Aduma Mobile, która przygotowała aplikację dla Galerii Echo Kielce. – Jedną z nich będzie zamawianie i rezerwacja biletów w kinie Helios na terenie Galerii Echo. Wystarczy tylko kilka kliknięć, żeby zabukować sobie miejsce w kinie.

Aplikacja stanie się też częścią programu lojalnościowego opartego o system kuponów. W ten sposób galeria chce nagradzać wiernych klientów i zaprosić kolejnych do korzystania z usług najemców. Dzięki integracji z mediami społecznościowymi, informacjami o ciekawych promocjach i wydarzeniach będzie można podzielić się także ze znajomymi.

Echo Investment SA to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Od 1996 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała 100 projektów w kilkudziesięciu miastach Polski o łącznej powierzchni ponad 800 tys. mkw. Spółka prowadzi również inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016