Szymon Dąbrowski, Tchibo: udział w Forum był dla nas wyjątkowy ze względu na nagrodę Multichannel Retailer

Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo

Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo

– Shopping Center Forum jest znaczącym wydarzeniem w kontekście budowania relacji na linii najemcy – wynajmujący, którego Tchibo chce pozostać aktywnym uczestnikiem. Udział w marcowej edycji był dla nas wyjątkowy ze względu na przyznaną nagrodę Multichannel Retailer of the Year 2013. Multichanalling i crosschanelling stanowią fundament naszego podejścia do budowania pozycji rynkowej, więc tym bardziej cieszy nas ta nagroda – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo, Tchibo Warszawa.

Rok 2013, w opinii zarządu spółki Tchibo, ma być kolejnym rokiem konsekwentnego rozwoju sieci sklepów Tchibo.

– Przyglądamy się bardzo selektywnie projektom obecnym na rynku, co powinno zaowocować otwarciem nowych sklepów w najatrakcyjniejszych lokalizacjach w dużych miastach. Planujemy remodeling wybranych, funkcjonujących sklepów, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i trendy rynkowe. Będziemy także ulepszać proces synergii dwóch kanałów sprzedaży : sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego Tchibo. Od tego roku klienci sklepów stacjonarnych będą mogli na miejscu składać zamówienia w sklepie internetowym Tchibo – podsumowuje Dąbrowski.

W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Sieć sklepów Tchibo w Polsce liczy ponad 50 punktów sprzedaży. E-sklep Tchibo.pl zajmuje 6. miejsce pod względem liczby użytkowników wśród sklepów internetowych w Polsce . Firma Tchibo Warszawa jest notowana na 25. pozycji w Rankingu Odpowiedzialnych Firm.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska