Pepco: 8 kolejnych sklepów sieci w kwietniu

Pepco

Pepco

Po otwarciu ostatnich sklepów Pepco w Łodzi i Jastrzębiu-Zdroju, kolejna nowa placówka sieci powstanie w Białymstoku. Otwarcie planowane jest na 23 marca. Będzie to już trzeci salon marki w tej miejscowości.

W marcu Pepco otworzy jeszcze dwa nowe sklepy w Polsce. Znajdą się one w w Miechowie i w Bytowie. Firma zaplanowała także dwa otwarcia na Słowacji – w miejscowościach Kosice oraz Cadca.

Jak informują przedstawiciele firmy w kwietniu planowanych jest kolejnych 8 otwarć. Pierwsze zaplanowano na 11 kwietnia w Brennej w Galerii nad Brennicą. Dzień później zostanie otwarty sklep w Bytomiu w Centrum Handlowym M1.

Największa ekspansja w kwietniu będzie miała miejsce na Słowacji. Zostanie tam otwartych około 5 sklepów. W kwietniu sieć Pepco będzie liczyć ponad 420 sklepów. Rozwój sieci salonów na Słowacji ma być początkiem ofensywy Pepco w krajach CEE.

Do końca 2013 roku firma planuje otworzyć 80 nowych punktów sprzedaży. W 2014 roku Pepco chce mieć w sumie 600 sklepów.

Sklepy sieci otwierane będą w centrach handlowych, domach handlowych oraz przy ulicach w miastach różnej wielkości. Uruchomienie jednego sklepu to inwestycja rzędu około miliona złotych. Średnia powierzchnia punktu handlowego Pepco zajmuje 350 mkw.

Pepco to sieć sklepów dyskontowych, handlujących artykułami odzieżowymi oraz artykułami przemysłowymi codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe oferujące towary w niższych cenach.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie posiada ponad 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016