Sklep 4F

– Naszym celem na ten rok jest intensywne zwiększanie liczby punktów sprzedażowych w średnich i dużych miastach. Stąd też przyjęliśmy bardzo wymagający plan otwarć. Do końca marca będziemy mieć aż 7 nowych sklepów 4F m.in. w CH Karolinka w Opolu, centrum outletowym w podwarszawskim Annopolu, Galerii Veneda w Łomży czy wrocławskiej Magnolii – powiedział portalowi Retailnet Igor Klaja, prezes OTCF sp. z o.o.

– Obecność na Shopping Center Forum uważam za obowiązkową. Dlatego nasza spółka jest aktywnym uczestnikiem Forum od kilku edycji. To ważne miejsce spotkań, wymiany informacji, a także nawiązywania businessowych kontaktów. Dla mnie, jako potencjalnego najemcy to możliwość zapoznania się z nowymi inwestycjami oraz sprawdzenia możliwości, które pojawiają się na rynku. W trakcie SCF zakończyliśmy negocjacje dotyczące kilku kluczowych projektów i otworzyliśmy również ścieżkę negocjacji związanych z kolejnymi projektami planowanymi na najbliższe lata – dodał Igor Klaja.

Obecnie w ramach sieci działa 91 salonów marki 4F, głównie w centrach handlowych. Średnia powierzchnia salonów 4F oscyluje wokół 160 mkw. Produkty firmy można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego. OTCF otwiera sklepy własne i franczyzowe.

Sklepy własne zajmują średnio 150 mkw. powierzchni. Sklepy franczyzowe mierzą średnio 100 mkw., a stoiska franczyzowe mają 50 mkw. powierzchni.

4F to sklepy oferujące odzież przeznaczoną do aktywnego wypoczynku i uprawiania sportu. Marka została opracowana oraz stworzona przez OTCF sp. z o.o – spółkę, która działa na polskim rynku odzieżowym od ponad 17 lat. Obecnie OTCF jest wiodącym w Polsce producentem odzieży i sprzętu sportowego, a także właścicielem marek: FOB, Outhorn oraz Wild Nature.