Dess: co najmniej 2 salony fryzjerskie Camille Albane w 2013

Camille Albane

Camille Albane

Dess sp. z o.o. odpowiedzialna za ekspansję marki salonów fryzjerskich Camille Albane planuje dalszy rozwój marki w centrach handlowych na terenie Polski. Spółka posiada łącznie 7 salonów marki. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych.

Salony marki mieszczą się m.in. w CH Arkadia w Warszawie, w Centrum Manufaktura w Łodzi i w CH Madison Park w Gdańsku. Salony fryzjerskie Camille Albane mierzą średnio 60-70 mkw. Spółka Dess otwiera salony własne tylko w Warszawie. W innych miastach spółka umożliwia prowadzenie salonów na zasadzie franczyzy.

– W 2013 roku planujemy otwarcia co najmniej dwóch nowych salonów. Docelowo, podobnie jak większość naszych placówek, te również mają się znaleźć w centrach handlowych – mówi w rozmowie z Retailnet Wiesław Flis, odpowiedzialny za ekspansję sieci Camille Albane w Polsce.

Firma Dess planuje także w tym roku modernizację swoich najdłużej działających placówek.

– W 2012 roku został zmodernizowany jeden z najważniejszych naszych salonów, który mieści się w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. W tym roku będą miały miejsce podobne prace w innych naszych placówkach, ponieważ wszystkie mają być zgodne z nowych wizerunkiem marki Camille Albane – dodaje Wiesław Flis.

Dess sp. z o.o. odpowiada za ekspansję w Polsce marek: Camille Albane, Dessange, Frederic Moreno. Marka Camille Albane należy do francuskiej grupy Dessange International, która skupia także inne marki fryzjerskie tj. Dessange czy Fantastic Sams. Grupa posiada łącznie 3 tys. salonów na całym świecie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016