Douglas: otwarcie 104. perfumerii w Polsce

Perfumeria Douglas

Douglas, właściciel sieci perfumerii, otworzył nowy sklep w gliwickim Centrum Handlowym Europa Centralna, jednym z największych obiektów komercyjnych w Polsce i w Europie.

Jest to 104. perfumeria w Polsce i 3. w Gliwicach. Do końca tego roku powstanie 5 kolejnych sklepów, a w istniejących zostanie unowocześniony wystrój wnętrza.

Nowa perfumeria w Centrum Handlowym Europa Centralna ma powierzchnię 200 mkw. Asortyment uzupełnia tu strefa usługowa, w której można skorzystać z bezpłatnego makijażu. Perfumeria została zaaranżowana w podwyższonym standardzie, ma grafitową, elegancką kolorystykę wnętrza i nowoczesne oświetlenie LED, które tworzą klimat przytulnego butiku kosmetycznego.

– Fundamentem naszego biznesu jest nie tylko ciągły rozwój, oferowanie wyjątkowego asortymentu i usług kosmetycznych, ale przede wszystkim najlepszy serwis. Tym bardziej cieszy nas fakt, że nasza firma dostała wyróżnienie za najlepszą obsługę klienta w polskiej branży detalicznej w badaniu Tajemniczego Klienta Daymakerindex. Otrzymaliśmy najwyższą spośród wszystkich sklepów ocenę na poziomie 98 proc. – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska.

Daymakerindex było największym badaniem jakości obsługi klienta w sieciach handlowych. W styczniu i lutym badacze odwiedzili ponad 600 sklepów reprezentujących niemal wszystkie segmenty polskiego handlu – od perfumerii i drogerii, poprzez kawiarnie, operatorów telefonicznych, sklepy odzieżowe, księgarnie, aż po detaliczny handel budowlany. Oceniali jakość całego procesu sprzedaży – od wyglądu sklepu, pierwszego wrażenia, rozpoznania potrzeb aż po transakcję i pożegnanie klienta.

Douglas Polska posiada sklepy o zróżnicowanych formatach w 54 miastach. Wynajmuje blisko 28 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i w lokalach przy ulicach handlowych. Szczególne miejsce w portfelu sklepów zajmuje Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii – sklep flagowy i największa perfumeria w Polsce, o powierzchni 1,2 tys. mkw.

W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym 70 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford). Douglas jest też właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej. Sieć zatrudnia blisko 1,2 tys. osób. Na świecie funkcjonuje od ponad 60 lat.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016