Biedronka: nowy sklep sieci w radomskim centrum handlowym

Atrium Gama

Atrium Gama

Spółka Jeronimo Martins w marcu uruchomiła sklep sieci Biedronka w Galerii Atrium Gama w Radomiu. Supermarket zajął lokal o powierzchni 1 tys. mkw. i znajduje się  obok salonów: RTV Euro AGD i Pepco.

Podczas marcowej edycji SCF 2013 sieć Biedronka otrzymała nagrodę w kategorii Best Expansion Retailer of the Year 2013. Została także nominowana w kategorii: FMCG Retailer of the Year 2013 oraz Discount Retailer of the Year 2013.

W 2012 roku sprzedaż sieci Biedronka wzrosła o 17,9 proc. do 28,1 mld zł, co stanowiło około 62 proc. obrotów całej Grupy Jeronimo Martins.

– Wyniki Biedronki wyróżniają się na tle rezultatów osiąganych przez inne podmioty z branży. Dlatego, mimo trudnego otoczenia gospodarczego, pozwalają nam z optymizmem spoglądać na bieżący, 2013 rok. Jesteśmy obecni już w ponad 800 miejscowościach i dalej dążymy do zrealizowania celu, jakim jest sieć 3 tys. sklepów w 2015 roku – powiedział Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.

W zeszłym roku uruchomiono dwa nowe centra dystrybucyjne i 263 nowych sklepów. Na koniec roku sieć liczyła 2125 sklepów. Szybką ekspansję wsparło przeznaczenie na rozwój sieci Biedronka kwoty 398 milionów euro, stanowiącej 85 proc. budżetu inwestycyjnego Grupy Jerónimo Martins. Ponadto Biedronka po raz pierwszy zanotowała 1 miliard wizyt w swoich sklepach, a także osiągnęła pozycję czwartej co do wielkości firmy w Polsce i trzeciej najbardziej wartościowej polskiej marki.

W 2013 roku Grupa planuje zainwestować od 650 do 700 milionów euro, z czego około 70 proc. w Biedronkę. Plany rozwojowe sieci sklepów Biedronka na 2013 rok przewidują otwarcie około 290 sklepów i dwóch kolejnych centrów dystrybucji.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016