Neinver: 120 tys. odwiedzających w pierwszym tygodniu od otwarcia Factory Annopol

Factory Annopol

Factory Annopol

Factory Warszawa Annopol zostało otwarte 13 marca 2013 roku. Wynik 100 tysięcy klientów, którzy odwiedzili obiekt został osiągnięty po pięciu dniach działania drugiego w stolicy i piątego w Polsce, centrum wyprzedażowego Factory.

– Pierwszy tydzień od startu Factory Warszawa Annopol przyniósł 120 tysięcy odwiedzin, i był to jeden z najlepszych wyników osiągniętych w początkowym okresie działania autletu na polskim rynku. Tak duża liczba klientów w pierwszych siedmiu dniach funkcjonowania potwierdza, że decyzja o budowie drugiego centrum wyprzedażowego w stolicy, a zarazem pierwszego w prawobrzeżnej części miasta, była strzałem w dziesiątkę. Analizując warszawski rynek, na którym format outlet jest już dobrze znany od ponad 10 lat, zakładaliśmy zbliżone wartości, choć rzeczywistość okazała się lepsza od naszych oczekiwań – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager firmy Neinver Polska, zarządzającej siecią outletów Factory.

W Factory Warszawa Annopol działa ponad sto sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Wśród najemców znalazły się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen, Digel, Rossmann, Sphinx i Chłopskie Jadło. Obiekt  ma 19, 7 tys. mkw. powierzchni.

Centrum Factory Warszawa Annopol dysponuje parkingiem na 800 samochodów, a najdogodniejszy dojazd do niego prowadzi od skrzyżowania z ulicą Łabiszyńską.

Budowa piątego outletu Factory w Polsce kosztowała 35 mln euro. Za komercjalizację Factory Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma Neinver Polska.

Reklama

Galeria Jurajska