Ania Kruk: ruszył 6. butik z biżuterią

Salon Ania Kruk

Salon Ania Kruk

Nowy salon z biżuterią marki Ania Kruk został otwarty w katowickim centrum handlowym Silesia City Center. Ma on powierzchnię 45 mkw.

To już 6. butik Ani Kruk w Polsce, pozostałe działają w centrach handlowych m.in. w Krakowie, Warszawie i Łodzi.

– W Silesii mamy obecnie najszerszą ofertę salonów z biżuterią na Śląsku. Dziś są to aż 22 salony i punkty handlowe. Wśród nich są zarówno marki sprzedające ekskluzywną biżuterię np. Apart, Swarovski, Pandora, Rolex i Tous, jak również marki sieciowe, przystępne cenowo np. Glitter czy Parfois. Pojawienie się salonu Ani Kruk poszerza z kolei bardzo popularną dziś ofertę salonów z nowoczesną, ale niedrogą biżuterią – mówi Ilona Szafer, dyrektor działu najmu Silesia City Center.

Obok sklepów z jedzeniem i ubraniami, sklepy z biżuterią należą do grupy najchętniej odwiedzanych w Silesia City Center. W tych sklepach Silesii klienci zostawiają także najwięcej, przeciętnie od 208 do 238 złotych podczas jednej wizyty. Więcej  tylko w salonach odzieżowych – wyliczyło SMG/KRC Millward Brown dla Silesia City Center.

Ania Kruk to marka sieci sklepów z biżuterią stworzoną przez rodzinę Kruków, a dokładniej najmłodsze jej pokolenie – Anię i Wojciecha Jr. Znajdziemy w niej biżuterię w przystępnej cenie, skierowaną do młodego pokolenia kobiet w wieku 15-30 lat. W ofercie znajdują się bransoletki, naszyjniki, pierścionki, ale także biżuteria dla mężczyzn. W projektach króluje nowoczesny design, łączący takie materiały jak ceramika, żywica, koraliki, sznurki i kryształki.

Dla nowego projektu rodziny Kruków katowicki salon jest już szóstym. Jak zapowiadają pomysłodawcy marki do końca 2013 ma ich być w Polsce od 10 do 15. W lutym marka została nominowana do nagrody Newcomer Retailer of the Year 2013.

Reklama

Galeria Jurajska