Skok na Sok
Skok na Sok

Koncepcja juice barów sieci Skok na Sok przyjęła się na tyle dobrze na polskim rynku, że firma planuje dalszy rozwój w naszym kraju. Do tej pory firma Skok na Sok SA otworzyła 6 własnych punktów sprzedaży. Wszystkie znajdują się w Warszawie.

– W czerwcu zostanie otwarty kolejny nasz własny punkt sprzedaży. Znajdzie się on również w Warszawie. Docelowo chcemy posiadać w stolicy 9 lokali własnych zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicach. W najbliższych tygodniach zmodernizowany oraz powiększony zostanie juice bar w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia – mówi w rozmowie z Retailnet Jan Górczyński, brand manager sieci Skok na Sok.

Przedstawiciel firmy ujawnił w rozmowie z naszą redakcją, że firma bierze pod uwagę także uruchomianie placówek opartych o system franczyzowy.

– Mieliśmy wiele zapytań odnośnie możliwości otwarcia juicy baru z naszym logo w systemie franczyzowym. Doszliśmy do wniosku, że musimy wprowadzić taką możliwość, ponieważ pozwoli to nam rozwijać sieć poza granicami Warszawy. W chwili obecnej opracowujemy koncepcję tego działania. Będzie ona gotowa na przełomie sierpnia i września 2013 roku – dodaje.

– Na początek planowane jest otwarcie baru franczyzowego naszej sieci w Warszawie. Docelowo chcemy łącznie w tym roku otworzyć 5 nowych punktów sprzedaży zarówno własnych, jak i franczyzowych – twierdzi Jan Górczyński.

Firma Skok na Sok SA otwiera juice bary zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicach. Działają one w dwóch formatach jako lokale stacjonarne i wyspy w obiektach handlowych. Lokale firmy mierzą od 30 do 70 mkw. Wyspy w centrach handlowych zajmują powierzchnię od 20 do 40 mkw.

Sieć juice barów Skok na Sok powstała w 2009 roku. Marka oferuje klientom świeżo wyciskane soki, soki z musli oraz koktajle.