Wólczanka: dwa nowe salony w warszawskich centrach handlowych

Butik Wólczanka

Butik Wólczanka

W drugiej połowie marca 2013 roku Wólczanka otwiera kolejne punkty sprzedaży w stolicy. Nowy butik oraz stoisko handlowe znajdzie się w Centrum Handlowym Sadyba Best Mall i w Centrum Handlowym Blue City.

Butik Wólczanka w Sadyba Best Mall mieści się na pierwszym piętrze. Na powierzchni 30 mkw. zaprezentowana jest nowa kolekcja na wiosnę marki Wólczanka i Lambert. Z kolei stoisko w Blue City mieści się na parterze i oferuje najnowszą kolekcję Wólczanki.

Jak już informowaliśmy, docelowo w 2013 roku Vistula Group zamierza otworzyć około 9 sklepów sieci Wólczanka. Powierzchnia otwieranych sklepów wynosi od 30 do 40 mkw.

Przypomnijmy, przychody Grupy Vistula do której należy sieć Wólczanka w segmencie odzieżowym w 2012 roku były o 1,8 mln zł wyższe niż w roku poprzednim.

Wzrost sprzedaży osiągnięty został przede wszystkim w obszarze sprzedaży detalicznej (dla marki Vistula wzrost o 10 proc., dla marki Wólczanka 14 proc. wzrostu). Należy zwrócić uwagę, że wzrost przychodów został osiągnięty w głównej mierze dzięki rosnącej sprzedaży z 1 mkw. dla marki Vistula wzrost wyniósł 14 proc., dla marki Wólczanka 12 proc. Sprzedaż pod marką Deni Cler w roku 2012 była niższa o 3,1 mln zł tj. o 6,7 proc.).

Spółka Vistula jest właścicielem sieci salonów marek odzieżowych Vistula, Wólczanka, Deni Clear oraz sklepów jubilerskich W.Kruk. Łącznie Vistula zarządza obecnie siecią 260 salonów.

Reklama

Galeria Jurajska