LPP: w kwietniu ruszy sklep online Reserved

Salon Reserved

Salon Reserved

Długo zapowiadane otwarcie sklepu online Reserved, flagowej marki grupy LPP, nastąpi za kilka tygodni. W rozmowie z redakcją Retailnet Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP SA, zapowiedział jego otwarcie w kwietniu bieżącego roku.

– Sklep internetowy Reserved ruszy w pierwszych dniach przyszłego miesiąca. Będzie go obsługiwała bardzo nowoczesna platforma, dzięki której zakupy będą dla klientów naprawdę przyjemne i wygodne – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Pachla.

Firma planuje otwarcia sklepów online wszystkich marek w oparciu o tę samą platformę informatyczną.

– Planujemy także w tym roku otworzyć sklep internetowy naszej najnowszej marki – Sinsay, który również będzie działał w oparciu o taki sam system, jak sklep online marki Reserved. Nastąpi to po około trzech miesiącach od rozpoczęcia działania e-sklepu Reserved. Jako trzeci w oparciu o tę samą platformę zostanie otwarty sklep online Mohito. Potem na tych samych zasadach zaczną działać sklepy Cropp i House – dodaje Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP SA.

Z początkiem marca firma LPP wprowadziła na polski rynek nową markę odzieżową – Sinsay. Asortyment brandu przeznaczony jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. LPP posiada w swoim portfolio inne marki odzieżowe: Reserved, Cropp, House oraz Mohito.

Spółka LPP planuje w tym roku przeznaczyć około 360 mln zł na rozwój sieci sklepów. Prognozowane zwiększenie powierzchni sprzedaży to 145 tys. mkw., co oznacza wzrost o 33 proc. rok do roku.

Reklama

Galeria Jurajska