Grupa Puma: 4 sklepy w 2013 roku

Salon sieci Puma

Salon sieci Puma

– Ostatnio otworzyliśmy salon outletowy Puma w Factory Warszawa Annopol, który zajął powierzchnię 446 mkw. W 2013 roku planujemy uruchomić jeszcze trzy sklepy monobrandowe w centrach handlowych: CH Wzgórze Gdynia, Poznań City Center oraz w Galerii Katowickiej – powiedział portalowi Retailnet Jerzy Burzyński Retail Business Development Coordinator Puma Polska sp. z o. o.

– Oczywiście nie wykluczamy kolejnych otwarć w bieżącym roku, a także działań związanych z optymalizacją sieci sklepów Puma – dodał Jerzy Burzyński.

W 2012 roku zostało uruchomionych 5 nowych salonów monobrandowych Puma w centrach handlowych: Galeria Rzeszów, CH Alfa Olsztyn, Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim, Galaxy Szczecin, w CH Korona Kielce oraz 2 outlety w Ptak Outlet i Outlet Park Szczecin.

W Polsce w ramach sieci Puma działają 33 salony monobrandowe oraz 11 outletów, które mieszczą się w największych centrach i galeriach handlowych m.in. w warszawskiej Arkadii czy katowickiej Silesia City Center. Średnia powierzchni otwieranych sklepów monobrandowych to 120 – 130 mkw. Powierzchnia salonów outletowych oscyluje w przedziale 350 – 470 mkw.

Puma to marka międzynarodowa oferująca odzież i akcesoria sportowe. Grupa Puma jest także właścicielem takich marek jak Tretorn, Cobra Golf oraz Hussein Chalayan. Firma została założona w Niemczech w 1948 roku i dostarcza swoje produkty do ponad 120 krajów. Zatrudnia ponad 9 tysięcy pracowników na całym świecie. Posiada swoje główne siedziby w Herzogenaurach w Niemczech, Bostonie, Londynie oraz w Hong Kongu.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016