Redan: plany uruchomienia e-sklepu Top Secret w Rosji

Salon Top Secret & Friend

Salon Top Secret & Friend

Spółka Redan w marcu 2013 roku planowała uruchomić sklep internetowy Top Secret w Rosji. Jak dowiedziała się portal Retailnet e-sklep ruszy dopiero za dwa miesiące. – Obecnie pracujemy nad nowy softwarem dla sklepu internetowego, który najpierw wprowadzimy w Polsce, a następnie w Rosji – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan SA.

Sprzedaż przez Internet w 2012 roku zapewniła spółce Redan ponad 21,6 mln zł obrotów. To niemal dwa razy więcej niż w poprzednim roku. W 2013 roku ten kanał dystrybucji ma osiągnąć obroty ze sprzedaży na poziomie 35 mln zł.

Redan SA jest operatorem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży.

Na koniec 2012 roku Redan posiadał 505 placówek, w tym 275 sklepów własnych TextilMarket. Natomiast w sieci modowej łącznie działało 230 sklepów (w Polsce: 55 sklepów własnych i 116 franczyzowych, w Rosji 19 sklepów franczyzowych oraz na Ukrainie 12 punktów własnych i 28 na zasadzie franczyzy). Spółka w zeszłym roku wprowadziła nowe formaty franczyzowe w segmencie modowym m.in.: sklepy Top Secret o powierzchni 90-100 mkw.(dotychczas 150 mkw.-200 mkw.) oraz kornery – shop in shop dla marek Troll i Drywash.

Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska