Butik Bohoboco
Butik Bohoboco

Kilka miesięcy temu w poznańskim centrum handlowym Stary Browar otwarto butik tymczasowy zwany pop’up storem. Lokal wynajęły dwie marki: Bohoboco tworzona przez duet projektantów Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach oraz brand Loft37.pl.

Oferta marki obuwniczej Loft37.pl przyjęła się na tyle dobrze, że na początku marca w centrum handlowym otwarto regularny sklep firmy. Na taki sam krok zdecydował się duet projektantów Bohoboco.

Na pierwszym poziomie otwarto salon z odzieżą i dodatkami marki Bohoboco. Sklep zajął powierzchnię 40 mkw. Poza Starym Browarem duet posiada także salon z odzieżą w warszawskiej Galerii Mokotów. Klientki marki mogą także kupić odzież i dodatki za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego.

– Nasz butik powstał, bo poznanianki przekonały się do Bohoboco, a Stary Browar to wymarzone miejsce na butik”- mówi Kamil Owczarek z Bohoboco. – Po zeszłorocznym czasowym pop’upie przyszedł czas na nasze stałe miejsce na mapie Poznania.

– Zdajemy sobie sprawę, że większość Polaków robi zakupy właśnie w centrach handlowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na otworzenie butiku w jednym z najpopularniejszych tego typu miejsc w Warszawie. Dla nas jest to zupełnie inny wymiar kontaktu z klientkami – mówił podczas ostatniej rozmowy z Retailnet Michał Gilbert Lach.

Bohoboco to nowoczesny koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach, którzy swoje doświadczenie zbierali przez lata pracy w branży mody.