Aroma Espresso Bar: 10-15 nowych kawiarni do końca 2013 roku

Aroma Espresso Bar

Aroma Espresso Bar

Aroma Espresso Bar to międzynarodowa sieć kawiarni, posiadająca na świecie blisko 200 lokalizacji. W Polsce, w przeciągu ostatnich 11 miesięcy, otwarto właśnie trzecią placówkę.  Aroma Espresso Bar Polska jest też w trakcie zaawansowanych negocjacji z kolejnymi partnerami z Warszawy oraz innych polskich miast. Do końca roku planowane jest otwarcie 10-15 nowych kawiarni w całej Polsce.

Jak informowała wcześniej portal Retailnet Sylwia Zacharska, dyrektor ds. rozwoju i franczyzy Aroma Espresso Bar – spółka poszukuje lokali wielkości od 100 do 180 mkw., przy głównych ulicach, w sąsiedztwie biurowców, uczelni, a także w największych centrach handlowych.

Aroma Espresso Bar oferuje swoim franczyzobiorcom silne wsparcie w zakresie wyszukania oraz wyboru stosownego miejsca. Właściwa lokalizacja jest bowiem jednym z podstawowych czynników, które determinują sukces danej kawiarni. Właśnie dlatego element ten weryfikowany jest niezwykle szczegółowo.

W początkowej fazie rozwoju swojej sieci w Polsce, Aroma Espresso Bar, stawia przede wszystkim na obecność w wielkich miastach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego. Franczyzodawca Aroma Espresso Bar dysponuje specjalnymi narzędziami, które pozwalają określić potencjał danej lokalizacji – dlatego też chętnie pomaga swoim franczyzobiorcom w znalezieniu odpowiedniego miejsca na otwarcie kawiarni oraz w prowadzeniu rozmów dotyczących ustalenia warunków najmu.

Osoba, która zdecyduje się na otwarcie kawiarni pod szyldem Aroma Espresso Bar może liczyć na: wsparcie i doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia kawiarni (w tym w opracowaniu biznes planu), pomoc w kwestii zakupu niezbędnego sprzętu (po atrakcyjnych cenach), na doradztwo w zakresie wyboru lokalizacji oraz działań marketingowych. Może też skorzystać z pakietu szkoleń dla franczyzobiorcy oraz jego pracowników (w tym szkoleń menedżerskich). W ofercie znajdują sie także: nadzór nad inwestycją, atrakcyjny pakiet współfinansowania części inwestycji, wyłączność terytorialna na danym obszarze. Przewidywany koszt całkowity inwestycji wynosi 600-700 tys. zł. Informacji o franczyzie udziela Shay Cohen, CEO Aroma Espresso Bar Polska.

Aroma Espresso Bar funkcjonuje w największych światowych miastach: Nowym Jorku, Los Angeles, Toronto, Ontario, Kijowie, Berlinie i Tel Awiwe. Teraz stawiamy na Warszawę. W kawiarniach oprócz różnego rodzaju kaw znajdą się ponadto soki, herbaty a także zestawy śniadaniowe.

Reklama

Galeria Jurajska