Gino Rossi: ruszył sklep internetowy marki

Kolekcja Gino Rossi

Kolekcja Gino Rossi

Firma Gino Rossi zdecydowała się na wprowadzenie nowego kanału sprzedaży swojej flagowej marki. Działalność rozpoczął bowiem sklep internetowy z produktami marki Gino Rossi.

– Zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepu internetowego, ponieważ w obecnych czasach jest to naturalny kierunek rozwoju każdej firmy. W sklepie online znajduje się aktualna kolekcja obuwia damskiego i męskiego. Jest też dział, w którym można zakupić dodatki, takie jak na przykład torebki – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Tomasz Malicki, prezes zarządu firmy Gino Rossi SA.

– Kolekcja w e-sklepie będzie regularnie uzupełniania o najnowsze modele marki. Będzie ona kompletna i nieodbiegająca od salonów stacjonarnych. Ponadto w sklepie internetowym jest dział outlet, w którym można zakupić produkty przecenione z poprzednich kolekcji – dodaje.

Firma dostarcza produkty zakupione w e-sklepie drogą kurierską. Artykuły można odebrać także za pośrednictwem paczkomatów InPost.

– Nie stworzyliśmy jeszcze możliwości odbioru produktów w salonach stacjonarnych, ale każdy towar zakupiony za pośrednictwem sklepu internetowego, można zwrócić w dowolnym salonie sieci Gino Rossi – mówi Tomasz Malicki.

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, która zajmuje jedną z najwyższych pozycji w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

W sierpniu 2012 roku spółka Simple Creative Products SA (należąca do Gino Rossi SA) także uruchomiła sklep internetowy marki odzieżowej Simple. E-sklep marki oferuje artykuły z bieżącej kolekcji, a także odzież posezonową w obniżonych cenach.

Reklama

Galeria Jurajska