CH Wzgórze

CH Wzgórze uruchomiło w galerii punkt informacyjny. Klienci mogą zobaczyć jak będzie wyglądało największe centrum handlowe na Pomorzu, a najemcy uzyskać informacje dotyczące oferty, rozmieszczenia punktów handlowych oraz warunków najmu.

Komercjalizacja CH Wzgórze dobiega końca. Wynajęto już 85 proc. powierzchni jednego z największych centrów handlowych.

– Uzupełniliśmy naszą ofertę o ważny instrument logistyczny jakim jest punkt informacyjny – wyjaśnia Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji Mayland Real Estate sp. z o.o. – Wyświetlamy multimedialne prezentacje obiektu, ulotki, makietę CH Wzgórze po rozbudowie, ale przede wszystkim udostępniamy fachową wiedzę na temat nowego obiektu wraz z możliwością obejrzenia dostępnych lokali. Część naszych klientów, a także potencjalnych partnerów biznesowych oczekiwała od nas obsługi tradycyjnej i ogólnodostępnej. Wyszliśmy więc naprzeciw tym potrzebom.

Punkt informacyjny, zlokalizowany w galerii (w sąsiedztwie sklepu RTV Euro AGD), to ważny element realizowanej przez Mayland strategii wspierania lokalnego biznesu. Mimo, że większość zarezerwowanej powierzchni zajmują znane polskie i światowe marki, to spółka nie traci z pola widzenia także mniejszych najemców. Wartość rynku detalicznego w zasięgu oddziaływania CH Wzgórze ocenia się na aż 1,8 mld euro. Obejmuje on przy tym ponad 700 tys. przyszłych klientów. To atrakcyjny rynek, na którym pomieszczą się wszyscy.

Istotnym atutem biznesowym obiektu jest jego lokalizacja przy Wzgórzu Św. Maksymiliana, punktu o rozbudowanej infrastrukturze komunikacyjnej. Znajduje się tam stacja Szybkiej Kolei Miejskiej, jest pętla 8 linii trolejbusowych i 34 linii autobusowych. Wzgórze będzie obsługiwało północną część aglomeracji trójmiejskiej z Gdynią, Sopotem, Rumią, Wejherowem i Władysławowem. Bliskość śródmieścia i dzielnic biurowych oraz obiektów sportowych sprawia, że CH Wzgórze będzie obiektem wielofunkcyjnym, którego dotychczas w tym rejonie brakowało.

Wśród najemców CH Wzgórze znajdą się sklepy: grupy: Inditex, LPP i H&M, a także C&A, New Yorker, Smyk, Empik, Simple, Orsay, Super-Pharm, Sephora, Douglas, Rossmann, Tally Weijl, Cubus, City Sport, KappAhl, Duka, W.Kruk, Yes, Apart, Solar, Villeroy&Boch, Gino Rossi, Felina, CCC i wiele innych.

Mayland Real Estate sp. z o.o. jest deweloperem dużych powierzchni handlowych w Polsce. Spółka istnieje od 2006 roku. Oddała do użytku trzy nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz Jantar w Słupsku.