Salon H&M
Salon H&M

Dla grupy H&M Polska jest bardzo istotnym rynkiem rozwoju jej flagowej marki. W 2012 roku firma H&M otworzyła 14 salonów. W tym roku planuje dalszą ekspansję głównie w centrach handlowych.

Salon H&M został otwarty w ostatnich dniach między innymi w Centrum Handlowym marcredo Center Ciechanów.

H&M posiada podpisaną umowę najmu także z nowo powstającym centrum handlowym w Olsztynie. Salon H&M zajmie tam powierzchnię 2200 mkw. i będzie to największy sklep skandynawskiej sieci w województwie warmińsko-mazurskim.

Przedstawiciele firmy nie chcą podawać szczegółów dotyczących kolejnych otwarć w 2013 roku. W bieżącym roku H&M planuje głównie otwarcia w największych miastach Polski.

– Oczywiście, planujemy dalszy rozwój marki w naszym kraju dobierając starannie lokalizacje, wśród których znajdują się wyłącznie topowe miejsca w największych miastach – usłyszeliśmy w rozmowie z Łukaszem Orzechowskim odpowiedzialnym za ekspansję sieci H&M w Polsce.

Firma zdecydowała się także na rozbudowę kilku salonów w centrach handlowych.

Trwają prace przy przebudowie salonu H&M w warszawskim centrum handlowym Atrium Reduta. Oprócz nowego wystroju sklep powiększy się o ponad 140 mkw. i rozszerzy gamę proponowanych produktów. Ponowne otwarcie planowane jest na połowę kwietnia.

Obecnie sklep zajmuje ponad 1,8 tys. mkw. na parterze i pierwszym piętrze centrum. Po zakończeniu prac remontowych powierzchnia lokalu wyniesie prawie 2 tys. mkw. Znacznie poszerzona zostanie oferta działu męskiego, ze szczególnym uwzględnieniem odzieży sportowej oraz bielizny.

Także wiosną 2013 roku poszerzy się o kolejne działy mody asortyment sklepu H&M w Galerii Tarnovia. Tamtejszy salon zostanie rozbudowany o kolejne 280 mkw. Obecnie ma powierzchnię ponad 1 tys. mkw.

Ubiegły rok firma H&M zakończyła z liczbą 2776 sklepów na całym świecie. W czwartym kwartale grupa otworzyła 158 sklepów.