Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci obuwniczej Centro

Spółka C-Trade w ciągu 18 miesięcy, stworzyła sieć liczącą (pod koniec marca) 57 sklepów Centro w Polsce.

– Mamy za sobą okres badania rynku, agresywnego wchodzenia w dostępne miejsca i walki o dobre lokalizacje. Rok 2013 to czas oceny i dokładnego wyliczenia tego, czego dokonaliśmy oraz realizacji zmodyfikowanego planu działania. Będziemy uważniej przyglądać się wszelkim projektom inwestycyjnym. Chcemy postawić na jakość; otworzyć kilka sklepów w nowych miejscach, budować brand awareness w oparciu o centra handlowe – powiedziała Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci obuwniczej Centro.

– Zdecydowanie najbardziej zależy nam na tych topowych lokalizacjach. Naszym celem na najbliższe miesiące jest Korona Warszawska, główne centra handlowe stolicy. Każdy projekt będzie oceniany osobno, miedzy innymi pod względem jakości tenant miksu, klientów, warunków naszej obecności, wielkości i potencjału miasta, liczby działających tam centrów handlowych – dodała Diana Paszkowska.

Centro to sieć salonów z obuwiem i akcesoriami. Należąca do C-Trade. sp. z o.o. marka na polskim rynku jest dostępna od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają powierzchnię od 300 do 700 mkw. Obecnie na terenie kraju funkcjonuje 57 salonów Centro. W 2011 roku otwarto 10 sklepów Centro w Polsce, a w 2012 aż 45. Dotychczas spółka preferowała lokalizacje dla swoich sklepów w miastach, których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy.

Marka kieruje swoją ofertę do kobiet i mężczyzn w wieku od 17 do 30 lat. Asortyment każdego sklepu to ponad 2000 modeli obuwia. Wyróżnikiem sklepów Centro jest współczesna koncepcja merchandisingu – w sklepach bardzo łatwo przymierza się obuwie, nie trzeba czekać, aż sprzedawca odnajdzie potrzebny rozmiar, bo cały asortyment towarów znajduje się obok prezentowanego modelu.