Paweł Korobacz, Yes: 6 mln zł na inwestycje w sieć biżuterii

Paweł Korobacz

Paweł Korobacz

Obecnie sieć salonów z biżuterią Yes tworzą 104 salony oraz Galeria Yes w Poznaniu i sklep internetowy. W planach spółki na 2013 rok jest uruchomienie 6-7 nowych sklepów.

– Na koniec marca 2013 po zamknięciu w pierwszym kwartale tego roku pięciu nierentownych placówek (w Białymstoku, Bydgoszczy, Koszalinie, Jastrzębiu Zdroju  oraz  Gorzowie Wlkp.) sieć Yes tworzą  104 sklepy rzeczywiste oraz  Galeria Yes w Poznaniu i dynamicznie rozwijający się sklep internetowy. W 2013 roku przewidujemy otwarcie jeszcze 6-7 nowych sklepów, zarówno w już istniejących oraz nowo budowanych centrach handlowych. W chwili obecnej budżet inwestycyjny zawiera się w kwocie 6 mln zł  i pochodzi ze środków własnych – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Paweł Korobacz, dyrektor ds. ekspansji i organizacji sieci detalicznej Yes.

Z początkiem marca Yes Biżuteria sp. z o.o., właściciel sieci, oddała do użytku nowy salon o powierzchni 65 mkw. w Centrum Handlowym Europa Centralna w Gliwicach. Kolejne salony zostaną otwarte w maju w CH Targówek w Warszawie, a także w październiku i listopadzie tego roku.

– Na październik przewidujemy otwarcie salonu o powierzchni 40 mkw. w CH Wzgórze w Gdyni, salonu w Galerii Katowickiej o powierzchni 65 mkw. oraz w Poznań City Center o powierzchni 65 mkw. W listopadzie zamierzamy także otworzyć lokal o powierzchni 50 mkw. w CH Bronowice w Krakowie. Poza tym w planach są  2-3 inne lokalizacje, których umowy najmu są jeszcze negocjowane – dodaje Korobacz.

Przypomnijmy, w 2012 roku Yes Biżuteria sp. z o.o. uruchomiła 12 salonów sprzedaży ( 11 Yes oraz 1 w formacie Yes Prestige). Nowe sklepy pojawiły się w Klifie Gdynia, Galerii Nad Jeziorem w Koninie, Centrum Alfa w Grudziądzu, Galerii Korona w Kielcach, Galerii Rzeszów, CH Matarnia w Gdańsku, CH 3 Stawy w Katowicach, CH M1 w Czeladzi oraz w czterech warszawskich centrach handlowych – Arkadii, Galerii Mokotów, CH Wileńska i CH Blue City. Łącznie w ubiegłym roku oddano do użytku 570 mkw. powierzchni handlowej.

Firma Yes istnieje na rynku od ponad 30 lat. W salonach marki oferowana jest biżuteria złota, srebrna, platyna z diamentami i innymi kamieniami szlachetnymi. Ponadto w sklepach dostępne są zegarki prestiżowych marek.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska